Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70 - Waar kopen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D70 - Waar kopen?

Juist mijn D70 bij topfoto in Düren besteld + 18 - 70 kitlens.
    Ze hebben deze zo op voorraad tegen 1.019 € (met cashback)
    Ook inneens de Sigma 70-300 Super II Macro APO besteld. Vrijdag is alles er en ik ga dus vrijdag langs.

Alles samen voor 1.238€.
    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Verlinden
      Mss wat laat dat ik hier mee kom maar bij Grobet (www.grobet.be) te Antwerpen is er een speciale actie --> d70 + kitlens + 70-300 + 1GB CF voor 1399 €. Mss de moeite

Groetjes Verlinden
      Je moet wel goed nazien want er zijn 2 kitlenzen. Met de 28-80 is dit niet echt een koopje te noemen, met de 18-70 is het interessanter alhoewel die 70-300 niet zo direct een toplens is. Ik denk dat in die klasse de Sigma beter is en kost misschien 20-30 euro meer. Bij Grobet zal dat zeker te onderhandelen zijn.

Hubert
      Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

zondagavond de D70 body besteld bij geheugenkaart.be (999 euro), vandaag werd deze al geleverd heel tevreden van!
        Nikon D70

Comment

Dit is de goedkoopste die ik in Belgie al ben tegengekomen : 889 euro

Comment

Kan iemand mij wellicht wat wijzer maken of top-foto?

Ik zie de prijs voor de d70 kit + de 70-300 G staan op 1299 euro. Maar is die cashback daar al mee verekend of krijg je die nog terug? (zodat je dus effectief 1199 betaald...?)

Als dat zo is ga ik nl. binnenkort bestellen daar (hoewel ik wel op zie tegen dat eind reizen en ik liever de zooi niet laat opsturen)
            F801 + D70 + 18-70 Kitlens + 50mm f/1.8 + 20mm f/2.8 + 100mm f/2.8 E + Sigma APO 70-200mm F 2.8 EX DG/HSM + Sigma EF-500 DG SUPER
            Visiteer mijn fotoboekje 30/3/2006 update - Gent + Brussel + Antwerpen + Pano's online.

Comment

Nee nee je moet 1299€ dokken en dan krijg je een paar formulieren (4) die moet je invullen en sturen naar NIKON Duitsland dan krijg je 100€ op uw rekening gestort + word er wel 25€ onmiddellijk verrekend i.v.m. aankoop lens maar dat kan je vinden op hun site www.top-foto.de

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kazan
                Nee nee je moet 1299€ dokken en dan krijg je een paar formulieren (4) die moet je invullen en sturen naar NIKON Duitsland dan krijg je 100€ op uw rekening gestort + word er wel 25€ onmiddellijk verrekend i.v.m. aankoop lens maar dat kan je vinden op hun site www.top-foto.de
                Hoera, de sint heeft me naar duitsland gestuurd om m'n pakje op te halen.Je krijgt inderdaad een formulier om de 100 € tereuggestort te krijgen, maar die 25 € directe cashback bij de aankoop van de lens heb ik niets van gemerkt.Wat bedoel je juist Kazan ?
                Nikon D70 + 18 - 70 mm ED DX + Nikon 50 mm 1.8D + Sigma 70- 300 mm super Apo II + CF Ultra II 1 gb

Comment

Working...
                X