Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe scherpe foto's met Nytech 5 megapixels??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe scherpe foto's met Nytech 5 megapixels??

Engeltje, kun je misschien eens een foto proberen tonen ?
    (Ik hou ook niet van al die nietterzakedoende zever hoor )
    Albums : http://fotografiepeterderycke.be
    Losse fotos : https://500px.com/lightyear63

Comment

ik ben in de eerste plaats begonnen met de ISO te verhogen, dit kan je inderdaad instellen op dit Liddl dingetje. Ik heb de iso van 100 naar 400 verhoogd en dan een foto genomen. Deze was haarscherp, zelfs van een snelbewegend voorwerp. Ik moet er wel eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik de foto's ook genomen heb met de flits aan, vermits het reeds avond was, moest ik wel, anders was de foto te donker. Zoals ik al zei, de foto was haarscherp, of dit nu aan de flits of aan de iso ligt kan ik dus niet zeggen. Ook mijn zeer druk bewegende dochter stond haarscherp op de foto. Het dient alleen wel te zeggend at foto's die genomen zijn met flits bij klaarlichte dag, niet zo mooi zijn van kleur, dus dan gebruik ik liever die flits niet. Ik zal in het weekend uitproberen wat enkel een verhoogde iso doet. Als dit inderdaad de oplossing is, wil ik al diegene bedanken die alsnog mij deze raad hebben gegeven. De sluitertijd kan je ook veranderen, maar ondergetekende is niet van zulk professioneel niveau om hier echt uit wijs te geraken. En in de handleiding staat niet bepaald omschreven welke sluitertijd moet gebruikt worden bij welke opname.

Aan al diegene die hun PC in de ALDI of LIDDL hebben gekocht; zijn jullie hiervan tevreden? Zoveel te beter, dit zou ik daar nu nooit kopen zie, maar da's misschien omdat ik in de PC wereld zit. De goedkope stukken die daar inzitten zijn nooit in staat om op een degelijke manier te werken met de soms zware programma's die op de PC staan. Vroeg of laat crasht die. Maar zoals ik nu plezier heb met mijn goedkoop prulletje, hebben jullie de pret van je goedkope PC. Tot hij crasht.... Maar dat is iets dat je erbij neemt, dat weet je als je zoiets koopt, niet toch???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door engeltje
        Aan al diegene die hun PC in de ALDI of LIDDL hebben gekocht; zijn jullie hiervan tevreden? Zoveel te beter, dit zou ik daar nu nooit kopen zie, maar da's misschien omdat ik in de PC wereld zit. De goedkope stukken die daar inzitten zijn nooit in staat om op een degelijke manier te werken met de soms zware programma's die op de PC staan. Vroeg of laat crasht die. Maar zoals ik nu plezier heb met mijn goedkoop prulletje, hebben jullie de pret van je goedkope PC. Tot hij crasht.... Maar dat is iets dat je erbij neemt, dat weet je als je zoiets koopt, niet toch???
        Als je ge een computer wilt die niet crasht, draai dan gewoonweg geen Windows brol! het is 9 op 10 uw O.S. die crasht niet uw machien.
        (Sorry, maar zo een opmerking kan ik als jarenlang Mac-gebruiker niet laten liggen! )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door engeltje

Wel, ik heb reeds verschillende laptops gehad. De Dell die ik 3 jaar geleden had (heb ik amper 10 maand gebruikt) had het ene defect na het andere.
          Eerst een ram-chip, dan de harde schijf defect, en dan de monitor). Telkens 3 tot 4 weken wachten op de herstelling. NO MORE DELL FOR ME en dan krijg je het toestel terug en zijn al jouw files foetsjie...

Dan heb ik maar een packard bell laptop gekocht... even grote rommel.
          constant errors op de harde schijf waardoor ik mijne windows XP opnieuw moest herinstalleren, na de 6de installatie leek het een tijdje goed te gaan en toen is de batterij gestorven, en werkte de "e"-toets niet meer.

Volgende poging: en targa visionary xp laptop van de lidl vanwege de ontgoocheling rond echte merkprodukten uit "betrouwbare" winkels met een schijnbaar degelijke service. En rarara, ik gebruik het toestel nu al meer dan een jaar, en nog geen enkel defect. De batterij gaat nog steeds 2 à 3 uur mee, en heb nog nooit hoeven alles te herinstalleren, niets defect gegaan intussen. En die pc gebruik ik elke dag... als 2de pc op't werk. binnen een jaar of 2 mag lidl opnieuw een bezoekje verwachten. Geen bekende merken uit bekende winkels meer voor mij.

En dan vergeet ik nog te vertellen dat de behuizing van het toestel ettelijke malen robuuster is dan die dells of packardbells. 'k heb er zelfs een matje bij gekregen om tss het scherm en 't klavier te leggen om beschading aan't scherm te voorkomen. Misschien een onnozelheidje, maar 't wijst er wel op dat ze bij Targa aan alles denken. Trouwens de support van targa (qua downloads van manuals/drivers e.d. is perfect, regelmatig nieuwe drivers verkrijgbaar, en dit zelfs voor de iets oudere modellen.

mij zien ze niet meer bij photohall of bij exel . Kzal tussen het toiletpapier en de pattatten bij de lidl af en toe wel eens ne laptop kopen .

Comment

net wat ik denk over een fototoestel van liddl of aldi. Goed verwoord kenobi...
            En zo heeft ieder zijn eigen mening..... Als het werkt waarvoor je het wil gebruiken, waarom dan niet...

Comment

@ engeltje

Dat ligt aan de witbalans , als je gaat flitsen zou ge die op " fliits" moeten zetten ipv automatisch. Dus pak je toestel er bij en kijk of je net als de ISO ook je witbalans kan instellen.(zou mij niet verbazen dat dat ook kan dan)

er is op zich niets verkeerd met de meeste aldi of lidl non food dingen, zlef als fanatieke zelfbouwer zou ik zelf niet 1,2,3 een pc bij de aldi halen maar als je ziet wat je voor het geld krijgt en ge probeert bij de pc boer in de stad voor dezelfde onderdelen de lage lidl/asli prijs te betalen lachen ze je meestal uit.

aldi en lidl kunnen alleen deze lage prijs bieden door de extreem hoge omzetsnelhied van de non food artikelen en dan vooral de pc's en onderdelen.
              ik heb Camera's !

Comment

Working...
              X