Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Waar ik met de R5 zonder problemen naar ISO 6400 ga, durf ik met de R3 naar 12800 te gaan, weliswaar steeds in RAW.
Autofocus fantastisch.
3 jaar geleden R5 aangeschaft, de 1DX markII kwam sindsdien niet meer uit de tas gewoon omdat ik meer scherpe beelden overhield met de R5.
R3 voegt daar ietsje aan toe maar is dan weer sneller op gebied van beelden/sec.
Op de kerstveldloop in Ertvelde even met een freelance fotograaf gesproken over zijn R3 en hij was ook erg te spreken over de AF en zeker de oogdetectie zodat het toestel scherpstelt waar je naar kijkt wat bij ploegsporten wel zo handig is.
Autofocus subliem, hoge iso waardes beter dan de 1DxIII.
Maar 12800 iso zoals hierboven staat aangegeven, nee moet je niet doen.. tenzij je geen pixelpeeper bent zoals ik.
Topcamera, zeer tevreden over.
Oorspronkelijk geplaatst door Raf RaeymaekersBekijk bericht
Autofocus subliem, hoge iso waardes beter dan de 1DxIII.
Maar 12800 iso zoals hierboven staat aangegeven, nee moet je niet doen.. tenzij je geen pixelpeeper bent zoals ik.
Topcamera, zeer tevreden over.
Groeten,
Raf
Raf, heb je de lenzen ook gewisseld? of werk je met de adapter?
Groeten,
Fabrice,
Vergeet niet te kijken als je fotografeert...
Comment