Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Er is een nieuwe zwarte 300Dop de markt.
Voorlopig alleen in de USA te koop Wij moeten nog even wachten.
Hoeveel wil je er hebben ? Is overal te verkrijgen in de Benelux en de meeste wederverkopers verrekenen direct de Cash-Back en de 256 MB geheugenkaart in de prijs.
Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen
Euhn Scanon, je link interessert me wel.
Kan je hem PM-men ?
Of zet hem gewoon in je profiel ? Dat mag zeker.
Ik zie overigens niet in wat er fout is aan het feit dat men zijn eigen link in zijn signature zet ?
Of is Scanon een handelaar ?
Nee hoor.. Ik handel nergens in. Af en toe een kilo drug, maar dat was het dan ook wel.
Ik wist wel dat ik op jullie kon rekenen, maar ik link niks meer. Zo blijft de sfeer ook gezellig.
En o ja.. Laat die zwarte 300d maar zitten... allemaal oude meuk
Last edited by Scanon.nl; 13 november 2004, 18:18.
Het gaat niet direct om een link naar je site, dat weet je best Scanon.
Een link opzich is niet erg, integendeel zelfs.
Maar op meerdere forum's zit je nagenoeg continu alleen maar je eigen forum te linken (en promoten) om zieltjes te vinden.
Zoals eerder al op forum fotoapp. en sence24 en 300D
Als je een melding maakt dat er een nieuw type camera of lens is kun je dit volledig vermelden (graag zelfs) in je topic, maar hoef je niet steeds weer (op diverse forum's) naar je topic in je eigen forum te linken.
Daar gaat het om en dat weet je best.
En hierbij sluit ik (van mijn zijde) verdere discussie af over dit onderwerp.
Het gaat niet direct om een link naar je site, dat weet je best Scanon.
Een link opzich is niet erg, integendeel zelfs.
Maar op meerdere forum's zit je nagenoeg continu alleen maar je eigen forum te linken (en promoten) om zieltjes te vinden.
Zoals eerder al op forum fotoapp. en sence24 en 300D
En hierbij sluit ik (van mijn zijde) verdere discussie af over dit onderwerp.
Wat heeft dat met dit forum te maken.
Ik hoef geen zieltjes... De doelgroepen liggen elders toch anders
Linken is niet verboden anders hoor ik dit wel van de Mod. Omdat ik nu toevallig ook wat met een forumpje doe, heeft als nadeel dat ik geen fototje of een bericht meer kan laten zien.
Mensen die een eigen foto laten zien uit hun eigen site promoten toch ook en zo als ik al schreef heeft tegenwoordig ook ieder zijn eigen I.D in de handtekening. Ik ga het ook maar sluiten.. In ieder geval met een vriendelijke groet
Last edited by Scanon.nl; 13 november 2004, 20:06.
Comment