Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goede vraag...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Goede vraag...

En ik ben nu eens echt content met wat ik heb .
    Als amateur hoef je niet steeds de duurste lenzen in huis te halen.
    Ik koop nu effe niets meer. En verkopen ook al niet . Hoewel... nu ik er aan denk, iemand interesse in het kitlensje van een 300 D ?
    Canon EOS 50D - Canon EOS 300D + batterygrip - Canon 18/55 (kitlens) - Tamron 28-75/f2,8 XR Di - Canon 70-200 /f4 L USM

Comment

in dees leven koop ik nog (qua fotografie dan toch)

*nen bigma
      *nen goeie tele (nikor 70-200)
      *en mss een betere vervanger van de kitlens. (als laatste dan toch)
      *geheugen( ma binne 2 jaar krijgde 10 gig me een doos dash) dus daar komt het nie op aan

binnen een jaar of 10 nen nieuwe body

ok da zal ook nie voor niks zijn. maja ik ben nu 23 als ik da heb als ik 40 ben dan is da goed.

ik snap nie da mensen iets kopen zonder da ze zeker zijn da het da is wat ze echt wilen hebben. wa is dan de fun van fotografie.??

foto = licht
      grafie = optekenen

nie materiaal hebben om enkel op zon -en feestdagen te gebruiken.
      of ze moeten het doen om hun dementerende bomma te overdonderen.

Comment

het gras is altijd groener aan de andere kant hee.

moet er natuurlijk ook wel bijzeggen dat hier alles mooi onder de loupe genomen wordt en alles wel opvalt. hoelang blijf je tevreden als je hier steeds weer hoort dat je fotos 'toch wat scherpte missen' en je zeker weet dat je met lens x die foto scherper had geweest (door VR etc) ?
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Hoort deze discussie niet meer thuis in 's'hit' - chat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
            het gras is altijd groener aan de andere kant hee.

moet er natuurlijk ook wel bijzeggen dat hier alles mooi onder de loupe genomen wordt en alles wel opvalt. hoelang blijf je tevreden als je hier steeds weer hoort dat je fotos 'toch wat scherpte missen' en je zeker weet dat je met lens x die foto scherper had geweest (door VR etc) ?
            parakiet heeft hier volgens mij wel een punt. wij bekijken hier wel extreem de fotos he. wat ook wel de bedoeling is en ook het prachtige van dit forum. we moeten het ultieme voor ogen houden.
            maar langs de ander kant. mensen die zich niet zo fanatiek bezig houden zien echt dat verschil niet hoor.
            soms betrap ik mezelf daar ook op. dan heb ik een goede leuke koto. da de anderen ook goed vinden. maar toch dat enen takje daar links vanonderen is toch niet perfect. en dat verziekt dan héél de foto.
            en dat is ook mis.

ps mooie fotos hebben de ballen te maken met goei materiaal.
            zie maar eens naar mensen als vikey enzo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door immage

ps mooie fotos hebben de ballen te maken met goei materiaal.
              zie maar eens naar mensen als vikey enzo
              and why exactly are we paying €1000-€5000 euro for cameras?
              foto als spiegel of als venster?

Comment

Ok Pierewiet, ook sorry van mijnertwege!!! Na het nog eens goed nagelezen te hebben begrijp ik jouw reactie, maar dit was zeker niet zo bedoeld hoor!

Friends again? Apology accepted?

Nog een prettig weekend!

Grtz,F@bke
                Fate determines who comes into our lives. The heart determines who stays...
                BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
                The name of the game is to fill the frame!
                http://Fabke.fotopic.net

Comment

Who knows?

Hubert
                  Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Why?

Because we can ...

Zo simpel is 't.

Comment

ik heb een de rekening gemaakt die ik verloren heb aan al de lenzen en body's die ik verkocht heb in het laatste jaar ,welgeteld 195 euro
                      (ik moet er ook bij vertellen dat ik van topfoto een gratis lens bekommen heb na ferm van mijn ****** te maken toen hij na een maand nog niet geleverd was ,de dag erna stond ups aan de deur met de lens en een factuur waarop stond voldaan)
                      persoonlijk vind ik 195 euro (aankoop min verkoop lenzen voor degene die het niet begrijpen ) niet teveel leergeld ,moest ik mogen terugkeren in de tijd dan kocht ik mij direkt de 70-200 2.8/ 24-70 2.8
                      o, by the way ,omdat ik daar iets lees van student zijn,
                      ik had zelfs het geluk niet om te mogen gaan studeren , moest na mijn 6de middelbaar direkt gaan werken,en dit zijn een van de vruchten die ik er aan overhou van het werken ,mijn materiaal zelf kunnen betalen
                      soms heb ik de indruk dat er hier op bd nogal jaloers zijn ,dat ze van mijn part ook eens 18 uur gaan werken op een dag
                      Last edited by pierewiet; 13 november 2004, 17:20.

Comment

Working...
                      X