ik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
aankoop CANON 300D met 28-135IS lens
Collapse
X
-
- 1 november 2004
-
aankoop CANON 300D met 28-135IS lens
Labels: Geen
-
-
Re: aankoop CANON 300D met 28-135IS lens
Oorspronkelijk geplaatst door silvercircleik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?Canon 300D
Canon 18-55mm
Canon 70-300mm
-
Oorspronkelijk geplaatst door aikonDaar zal je hem et goedkoopste vinden, maar je hebt wel geen nederlands handleiding, die kan nochtans erg handig zijn
Maar ik zou zeker Corné ook eens mailen. Misschien niet de allergoedkoopste in deze combi, maar dan heb je ze wel thuis geleverd + weet je iig dat je toch een behoorlijke service na verkoop hebt.
Comment
-
- 1 november 2004
-
Oorspronkelijk geplaatst door Perrushtoch niet. Goedkoopsten zijn momenteel konijn http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/288
Comment
-
- 1 november 2004
-
Oorspronkelijk geplaatst door aikonDaar zal je hem et goedkoopste vinden, maar je hebt wel geen nederlands handleiding, die kan nochtans erg handig zijn
zoals deze hierboven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silvercircletoch niet "De € 100,- retour van Canon is al in deze prijs verwerkt."
Comment
-
-
- 1 november 2004
-
Oorspronkelijk geplaatst door Perrushtja en dan ... 889€ - 100€ cashback bij topfoto en 745€ bij konijn ... ... of het moest zijn dat ik niet kan tellen, maar konijn schijnt me toch nog goedkoper ... ...
http://www.top-foto.de/ListDetail.ph...de6599910e6afa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silvercircle
... en toch ben je met de kit van 745 beter af ... die 18-55 kan makkelijk voor 50€ de deur uit ... maar je had idd gelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door silvercircleik zou deze online willen bestellen omdat die prijzen toch altijd wat lager zijn dan in ons belgenlandje! welke site is voor het moment het goedkoopst? iemand enig idee? 'k heb hier al één adres waar ze zeer goedkoop zijn, nl. TopFoto.de. Doet iemand beter?
Ik dacht al dat mijn reply gewist was,mijn toeren begonnen al op te lopen van mijne tikker.
Zie hier mijn antwoord:
Last edited by Cois; 13 november 2004, 10:51.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
Comment