Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: New Camera

    dat van die canon 20D ,moest ik u zijn ,ik zou nog eens goed herlezen op dpreview want ik denk dat de 20D een spiegelreflex is met verwisselbare lenzen ,niks ingebouwde zoom

    Comment


    • #17
      Re: New Camera

      ja, er staat bij zoom (T en W) n/a dus not available! Maar dat snap i kni hoe kan zo'n camera nu geen zoom hebben

      Comment


      • #18
        Re: New Camera

        Ik denk dat hier kosten aan zijn

        Hubert
        Hubert

        Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

        Comment


        • #19
          Re: New Camera

          Oorspronkelijk geplaatst door alexander
          ik wil eerst gewoon een camera (een digitale Reflex camera) en later kan ik dan een andere lens kopen.
          Een (digitale) reflexcamera is dus een camerabody, waarop je zelf een lens moet zetten, anders kan je daar niets mee doen.
          Een 300D (of D70) is te koop met of zonder kitlens, dat is een lens waarmee je al kan beginnen foto's te maken (die van een D70 is beter dan die van een 300D).
          De bedoeling van een reflexcamera is dus dat je achteraf extra lenzen aanschaft om de camera te kunnen gebruiken voor verschillende doeleinden (macro, sport, tele......), en dan begint de rekening pas te lopen. Zeker als de kwaliteit van de lenzen belangrijk is.
          Bij een compact digitaal toestel zit er een vaste lens op, waar in sommige gevallen nog een extra breedhoek of teleconvertor voor kan gezet worden.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment


          • #20
            Re: New Camera

            Misschien toch nog even naar een winkel wat uitleg gaan vragen vooraleer overhaaste conclusies te maken??
            https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

            Comment


            • #21
              Re: New Camera

              Beste Alexander,

              De Nikon CP 8800 is GEEN spiegelreflex, maar een compact camera. Hij heeft een "ingebouwde" lens en dus automatisch ook een zoom functie en macro functie.

              De Canon 20D is wel een spiegelreflex. Deze camera bestaat uit een body en aparte lenzen. Bijgevolg, wil je kunnen zoomen met zo'n camera, dan zal je hiervoor een zoomlens moeten kopen, wil je macro opnamen maken, dan moet je een macro lens kopen.

              Best dat je nog eens even het verschil tussen een spiegelrelfex en compact camera bestudeert.

              Comment


              • #22
                Re: New Camera

                hallo,
                waarom niet ook eens advies vragen vragen aan de spotters zelf ?
                Ga eens naar http://users.pandora.be/SGKoksijde/index_NL.htm
                Ik ken een paar van deze gasten, zij maken veel goede foto's (en t' zijn spottermaniakskes). Stuur hen gerust een mailtje en vraag ze welk cameratype zij gebruiken als spotter.

                groeten
                Alfredo
                Last edited by alfredo; 14 november 2004, 08:18.

                Comment

                Working...
                X