Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ai-ai-ai-ai... Volgende week is het WEERAL in den Aldi !!

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes
    sorry, ma dees vind ik echt een idiote reactie...

Misschien is het wel is nodig om te beseffen dat de foto's die wij fotofreaks (ook ikzelf ja ) goed vinden voor vele leken Prachtig!! zijn en foto's die wij maar zozo vinden voor diezelfde leken nog altijd Prachtig zijn.

Mijn broer kocht zo een fototoestelletje in de Aldi omdat hij van zichzelf vindt dat hij nie meer nodig heeft. Hij is daar heel tevreden over, had meer dan drie goede foto's van vakantie en is al content als hij sommige van die foto's kan gebruiken als wallpaper...

Het is heel simpel, dit soort mensen wil Aldi aanspreken met zulk fototoestel en daar is helemaal niets mis mee...

ps.: Hier hebde uw eerste positieve reactie, mijn broer is er tevreden over...
    Ik dacht hetzelfde over de Trust toestelletjes, men vriendin had er namelijk zo eentje en ze wou die meenemen op vakantie naar Zweden. Ik verkoos toch het klassieke apparaat (Mijne Olympus SLR) boven die 'rommel' van trust. Had ik dat maar beter ni gedaan, alle foto's onderbelicht door een defect aan de camera... zater er nog een 10-tal net bruikbare tussen! Heeeel erg jammer, het was met de 'rommelkodak' toch pakjes beter geweest hoor!
    Canon 300D
    Canon 18-55mm
    Canon 70-300mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dreekes
      sorry, ma dees vind ik echt een idiote reactie...

Misschien is het wel is nodig om te beseffen dat de foto's die wij fotofreaks (ook ikzelf ja ) goed vinden voor vele leken Prachtig!! zijn en foto's die wij maar zozo vinden voor diezelfde leken nog altijd Prachtig zijn.

Mijn broer kocht zo een fototoestelletje in de Aldi omdat hij van zichzelf vindt dat hij nie meer nodig heeft. Hij is daar heel tevreden over, had meer dan drie goede foto's van vakantie en is al content als hij sommige van die foto's kan gebruiken als wallpaper...

Het is heel simpel, dit soort mensen wil Aldi aanspreken met zulk fototoestel en daar is helemaal niets mis mee...

ps.: Hier hebde uw eerste positieve reactie, mijn broer is er tevreden over...
      Okay, ik reageer misschien een beetje heftig.. Maar kan nu in iedergeval een positieve reactie noteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aikon
        Ik dacht hetzelfde over de Trust toestelletjes, men vriendin had er namelijk zo eentje en ze wou die meenemen op vakantie naar Zweden. Ik verkoos toch het klassieke apparaat (Mijne Olympus SLR) boven die 'rommel' van trust. Had ik dat maar beter ni gedaan, alle foto's onderbelicht door een defect aan de camera... zater er nog een 10-tal net bruikbare tussen! Heeeel erg jammer, het was met de 'rommelkodak' toch pakjes beter geweest hoor!
        En waarom had zij haren "trust" ook niet mee genomen?
        Ge kon toch zeggen: ok doe wat ge wilt, ik neem de mijne me en gij den uwe. Of kon dat bakske niet meer in de bagage???

Hubert
        Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
          En waarom had zij haren "trust" ook niet mee genomen?
          Ge kon toch zeggen: ok doe wat ge wilt, ik neem de mijne me en gij den uwe. Of kon dat bakske niet meer in de bagage???

Hubert
          Elke gram was teveel... 8 dagen met 15 kilo rondsleuren is zo al zwaar genoeg

ok nee, was dom misschien, maarjah, we gingen in de veronderstelling dat alles goed ging hé (Maar ik maak nooit meer dezelfde fout) en we wisten ook ginder niet dat het toestel stuk was :x
          Canon 300D
          Canon 18-55mm
          Canon 70-300mm

Comment

Ge kon altijd ginder een wegwerp kodakske kopen of eens in de lokale Lidl of Aldi gaan kijken

Hubert
            Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kreefie
              Okay, ik reageer misschien een beetje heftig.. Maar kan nu in iedergeval een positieve reactie noteren.

dan ben ik blij
              https://www.instagram.com/andriesdes...er_photography

Comment

Mijn ouders hebben een jaar of 2 geleden een aldi fototoestel gekocht. Zij zijn van het point en shoot type op vakantie. Ze zijn onlangs op reis geweest in italië en daar zijn toch wel wat mooie kiekjes uitgekomen, rekening houdende met de prijs van het toestel.
                Ik kan hier er gerust eentje plaatsen. Mag dat eigenlijk wel in dit forum ?

Groeten,

Nat.
                natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                  Mijn ouders hebben een jaar of 2 geleden een aldi fototoestel gekocht. Zij zijn van het point en shoot type op vakantie. Ze zijn onlangs op reis geweest in italië en daar zijn toch wel wat mooie kiekjes uitgekomen, rekening houdende met de prijs van het toestel.
                  Ik kan hier er gerust eentje plaatsen. Mag dat eigenlijk wel in dit forum ?

Groeten,

Nat.
                  Dergelijke foto's ter illustratie kunnen hier perfect, Nat.

Hou aub wel rekening met de 900x600 pixels (600x600 vierkant) en 200Kb beperking. Wil je full-size foto's laten zien, geef dan enkel een link naar de foto.
                  Hombre

Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

Comment

Bij deze twee exemplaren.

Hou er rekening mee dat deze foto's genomen zijn met een Aldi toestel van een 2 tal jaar terug (4 megapixel) en genomen door personen die niks van fotografie kennen. Die richten dus en drukken op de knop.

Als iemand de full sizes wilt, geef dan een gil.
                    natwork.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
                      Hou er rekening mee dat deze foto's genomen zijn met een Aldi toestel van een 2 tal jaar terug (4 megapixel)
                      heb er zo ook nog een en er komen inderdaad mooie fotos uit, ma ik verkies toch mijn dslr
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Working...
                      X