Hoi, ik ben op zoek naar een 2e hands sony reservecamera. Ik kwam een Sony RX1R II tegen. De alpa 7C behoort ook tot de mogelijkheden, maar misschien nog niet 2ehands. Iemand ervaring mee? Andere suggesties welkom. Liefst iets compact.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Reservecamera
Collapse
X
-
-
-
Re: Reservecamera
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtEen Wista 45SP.
Comment
-
Als je geen dag zonder camera kan, dan één die zo dicht mogelijk bij de jouwe ligt of de opvolger ervan en dat dan je eerste camera maken.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk berichtVraag goed gelezen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtEn als je een reserve camera echt nodig hebt dan heb je die best ook in gebruik zodat je er zeker van best dat hij werkt.Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...
Comment
-
Exact dezelfde camera is wel het handigste, dan zou ik die zelfs een soort beurtrol toekenen of je zou ze allebei kunnen uitrusten met een verschillend veel gebruikt objectief.
Is het gewoon om u te behelpen in geval van panne dan zou ik wel voor een iets ouder tweedehands toestel met wat minder ingebakken toeters en bellen durven opteren met gelijke lensmount en waarvan de bediening niet al te veel verschilt met je nummer 1bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtExact dezelfde camera is wel het handigste, dan zou ik die zelfs een soort beurtrol toekenen of je zou ze allebei kunnen uitrusten met een verschillend veel gebruikt objectief.
Is het gewoon om u te behelpen in geval van panne dan zou ik wel voor een iets ouder tweedehands toestel met wat minder ingebakken toeters en bellen durven opteren met gelijke lensmount en waarvan de bediening niet al te veel verschilt met je nummer 1
Comment
-
-
Een tweede Riii erbij is inderdaad ook wat ik zou doen [emoji6].
Vroeger ook al een duo 7D's, a700's en a900's gehad. Altijd superhandig als de camera's identiek zijn.
Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk"If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein
Comment
Comment