Dag forumvrienden,
ik zit met een probleem
Mijn Canon 7 DII heeft altijd normaal de foto's op geslagen op de geheugenkaartjes.
Jpeg op de CF kaart en RAW op de SD kaart of andersom.
Nu is de camera sinds kort in opstand denk ik, want hij neemt nog normaal zijn foto's, maar als ik thuis kom en de geheugenkaarten in de kaartlezer steek, zegt die dat er geen foto's op de kaarten staan.
Als ik dan de camera met een kabel aansluit op de PC, komen de foto's wel op de PC te voorschijn.
Ik heb de camera al eens terug op fabrieksinstelling gezet om te zien wat er dan gebeurd maar dat brengt geen oplossing.
Iemand dit probleem ook al eens gehad of weet wat er fout kan zijn.
Een instelling, een kapotte kaartleesmodule in de camera ....
Alvast bedankt voor jullie meedenken/hulp.
Groetjes,
Ronald
ik zit met een probleem
Mijn Canon 7 DII heeft altijd normaal de foto's op geslagen op de geheugenkaartjes.
Jpeg op de CF kaart en RAW op de SD kaart of andersom.
Nu is de camera sinds kort in opstand denk ik, want hij neemt nog normaal zijn foto's, maar als ik thuis kom en de geheugenkaarten in de kaartlezer steek, zegt die dat er geen foto's op de kaarten staan.
Als ik dan de camera met een kabel aansluit op de PC, komen de foto's wel op de PC te voorschijn.
Ik heb de camera al eens terug op fabrieksinstelling gezet om te zien wat er dan gebeurd maar dat brengt geen oplossing.
Iemand dit probleem ook al eens gehad of weet wat er fout kan zijn.
Een instelling, een kapotte kaartleesmodule in de camera ....
Alvast bedankt voor jullie meedenken/hulp.
Groetjes,
Ronald
Comment