Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe aankoop OM-D 1 mark II met 12-40 (2.8) en 40-150 (2.8)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nieuwe aankoop OM-D 1 mark II met 12-40 (2.8) en 40-150 (2.8)

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen voor mijn Oly de OLYMPUS MFT 45MM F/1.8 ZILVER M.ZUIKO DIGITAL toe gekregen.....toplensje maar echt een mini lensje.
    Inderdaad top lensje. Op vakantie ben ik nogal eens op wandel met een Pen F, Panaleica 15mm f1.7 en mZuiko 45mm f1.8. Superlicht, superklein en de kwaliteit is heel goed.

    Comment


    • #17
      Re: Nieuwe aankoop OM-D 1 mark II met 12-40 (2.8) en 40-150 (2.8)

      Ondertussen al wat meer gespeeld met die Olympus IV.... echt heel blij mee.....gaat mee naar Tenerife denk ik..
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #18
        Re: Nieuwe aankoop OM-D 1 mark II met 12-40 (2.8) en 40-150 (2.8)

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Zo denkt deze "Dinosaurier ?" er ook over. Ik ben al een jaar of 3 een tevreden Oly-gebruiker en mijn Nikon d750 mag haast nooit meer mee op stap.
        Ik heb naast de EM1 mk2 nog een paar em10's waaronder de 1e versie en die mag erg veel mee op stap.
        Zalige camera's gewoon ! En dat is niet alleen omwille van het gewicht.
        Gaat OMD failliet ? wie zal het zeggen maar in mijn OMD's heb ik meer vertrouwen dan in mijn eigen onderdelen die al jaren uit waarborg zijn.
        Een warmbloedige Dino
        Hier nog zo'n Dinosaurier.. tja ik denk er net zo over .. heb zelf nog een 7-14 2.8 (FOV FF 14-28) erbij.. man.. wauw .. gewoon wauw. Optisch, bouw... geen woorden voor.
        Heb ervaring met verschillende merken (FF/DX/MF) .. Olympus blijft me verbazen
        Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

        Comment

        Working...
        X