Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D70

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon D70

Al eens op Top-foto gekeken ? Is een winkel in Duitsland.

Daar kan je voor 1099 eur. een D70 kopen.
    en een Sigma die lens die ik zij : 219 euro.

dit maakt samen plus verzendings kosten 1330.00 eur.

Mss komt de kerstman of sinterklaas dat toch iets sneller ?

groeten, Jonas
    Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
    Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

[QUOTE=Xentro]Al eens op Top-foto gekeken ? Is een winkel in Duitsland.

Ja, het is de bedoeling van daar te gaan kopen.
      Mijn lijstje:
      D70 + kitlens 18-70 mm + flash SB600
      Macro lens Sigma 70-300 APO
      Hitachi 2 gigabyte Microdrive
      extra batterij Nikon EN-EL3
      tas : Nikon CF-D 70 tas

Die geheugenkaart, is het goed dat ik ineens 2 gigabyte Microdrive koop, of is het misschien beter van 2 kaartjes van 1 gigabyte te kopen van ScanDisk?
      Die tas, die heb ik nog niet gezien, maar alles zou er moeten in passen, dus als dat niet kan, dan zou het een Lowepro Nova 1 worden, die heb ik gezien en daar zou alles in kunnen.

Kan je nog even inlichtingen geven over dat geheugenkaartje?
      't Is maar dat de kerstman moet weten wat hij door de schouw moet laten zakken (niet gooien liefst).
      freyake
      Last edited by freyake; 3 november 2004, 18:11.

Comment

'k Zou toch kiezen voor 2 van 1giga,als er met de een iets fout loopt hebt U toch nog een reserve.Batterij veel te duur,kan je reeds kopen voor 20€(even goed als originele).
        Mvg,Macroshopper.
        Last edited by Macroshopper; 1 november 2004, 22:11.
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
          'k Zou toch kiezen voor 2 van 1giga,als er met de een iets fout loopt hebt U toch nog een reserve.Batterij veel te duur,kan je reeds kopen voor 20€(even goed als originele).
          Mvg,Macroshopper.
          Dan zal ik de baterij niet kopen.
          Is het beter CF kaartjes dan Microdrive?
          freyake

Comment

Over microdrive is al veel gezegd,zoek maar eens onder "microdrive".
            Mvg,Macroshopper.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door freyake
              @rept: De EF-500 is ook 100% compatibel en een betere flash dan de SB600 (groter bereik, meer functies)
              Je hebt er hier ook wel 2 van:
              Sigma EF-500 DG ST II NA-ITTL
              Sigma EF-500 DG Super II
              er zit wel een verschil op van 100 €.
              En dan de SB600 is die dan minder?
              Sorry voor het late antwoord. Ik had het over de super, die heeft meer functies en meer bereik dan de sigma SB600. Let er wel op dat je de NA-iTTL neemt voor compatibiliteit met de Nikon!
              Gallery: http://www.fotogallerij.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rept
                Sorry voor het late antwoord. Ik had het over de super, die heeft meer functies en meer bereik dan de sigma SB600. Let er wel op dat je de NA-iTTL neemt voor compatibiliteit met de Nikon!
                Ik ga voor de SB600, omdat die samen in een kit zit bij Topfoto.
                toch nog bedankt voor je reactie.
                @Macroshopper: volgens hetgeen ik gelezen heb, zou ik beter gaan voor CF ultra II van 1 gigabyte= 119,9€. Maar die Microdrive heeft wel 2 Gigabyte=149,90€, dus ben ik nog even aan het twijfelen, maar allé, de kerstman is er nog niet he, toch bedankt voor je reactie.
                freyake
                Last edited by freyake; 1 november 2004, 23:46.

Comment

Op Top-foto staat toch een actie van een dubbel- pack ! (Sandisk)

1+1 = 2 is ook 2 gig.

Anders moet je eens kijken bij corné wat het goedkoopst is. Tevens raad ik je ook wel 2 kaartjes aan, er moest er maar eens eentje kapot gaan?

Ook die van kingston (neem dan wel de pro) zijn zeeer goede kaartjes.

let wel op je moet voor de verzending van de kaartjes hier bij corné geen kosten betalen.

Je kan even goed een CF-kaartje gebruikten i.p.v. een MD

groeten
                  Last edited by Xentro; 2 november 2004, 10:25. Reden: cf = geen MD
                  Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

[QUOTE=Xentro]Op Top-foto staat toch een actie van een dubbel- pack ! (Sandisk)

1+1 = 2 is ook 2 gig.

Anders moet je eens kijken bij corné wat het goedkoopst is. Tevens raad ik je ook wel 2 kaartjes aan, er moest er maar eens eentje kapot gaan?

Ook die van kingston (neem dan wel de pro) zijn zeeer goede kaartjes.

Bedankt, ik had dat niet gezien, ik was vergeten naar beneden te scrollen,daarom is het mij ontgaan.
                    Dus dan worden het 2 kaartjes van 1 gigabyte van Sandisk.
                    Eigenlijk wil ik hier iedereen bedanken voor hun hulp.
                    Ik ben hier heel goed geholpen met het maken van al mijn keuzen.
                    freyake

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xentro
                      Al eens op Top-foto gekeken ? Is een winkel in Duitsland.

Daar kan je voor 1099 eur. een D70 kopen.
                      en een Sigma die lens die ik zij : 219 euro.

dit maakt samen plus verzendings kosten 1330.00 eur.

Mss komt de kerstman of sinterklaas dat toch iets sneller ?

groeten, Jonas
                      http://www.top-foto.de/

Daar hoef je niet voor naar Duitsland rijden. De Nikon D70 body's van Nikon Europe met nederlandse en engelse handleidingen zijn volop leverbaar in Belgie voor een prijs van 999,- Euro inclusief 21% Btw.
                      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                        Daar hoef je niet voor naar Duitsland rijden. De Nikon D70 body's van Nikon Europe met nederlandse en engelse handleidingen zijn volop leverbaar in Belgie voor een prijs van 999,- Euro inclusief 21% Btw.
                        Maar de 1099 euro is wel de 18-70mm kitlens er bij hoor.
                        de D70 body kost 869 euro met BTW.

grtz

Comment

Als starterlens is de sigma 18-125 ook héél goed, en goedkoop. omgerekend ga je ergens een bereik hebben van 27 tot bijna 200 voor 250€€!!µ
                          Goed, snel en goedkoop. Beter dan de kitlens, al was het maar al door zijn tof bereik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                            Zonder kitlens wel te verstaan.
                            Nikon D70 + 18 - 70 mm ED DX + Nikon 50 mm 1.8D + Sigma 70- 300 mm super Apo II + CF Ultra II 1 gb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper
                              Mvg,Macroshopper.
                              @: Macroshopper : En waar kan ik dan die reserve batterij dan kopen voor die prijs?
                              freyake

Comment

Top-foto : Markenhersteller

voor minder dan de helft van de prijs voor 29 en ???? .

groeten, Jonas.

Comment

Working...
                                X