Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Hm.
Niet echt akkkoord.
Camera's zijn als pc's (en auto's en moto's en al die andere dingen waarin upgradable firmware zit) : de laatste update is altijd de beste.
Know what you know, and don't know what you don't know.
Hm.
Niet echt akkkoord.
Camera's zijn als pc's (en auto's en moto's en al die andere dingen waarin upgradable firmware zit) : de laatste update is altijd de beste.
The firmware update Ver.4.10 from Ver.4.00/4.01 incorporates the following issues:
Display of IP ADDRESS in Setup Menus > CONNECTION SETTING > INFORMATION is added.
Improvement of shutter speed setting for TTL slow sync flash shooting
In P and A mode, this firmware makes the slowest shutter speed slower than 1/8 sec. for the shooting used in a scene where relatively long exposure is required (ex. a flash shooting with night view background). In case the shutter speed setting is AUTO, the shutter speed becomes max. 4 sec in P mode and max. 30 sec. in A mode.
Fix of minor bugs.
Als u deze aanpassingen echt nodig heeft, als u echt niet zonder kunt, dan heeft het heel misschien wel zin om de firmware te installeren. Ik ben er niets mee. Mijn X-T3 doet wat ik van hem/haar verwacht. Meer moet dat niet zijn.
Als u deze aanpassingen echt nodig heeft, als u echt niet zonder kunt, dan heeft het heel misschien wel zin om de firmware te installeren. Ik ben er niets mee. Mijn X-T3 doet wat ik van hem/haar verwacht. Meer moet dat niet zijn.
Tot je deze update moet geïnstalleerd hebben om de volgende te kunnen installeren. Namelijk die waarvan je wel de eigenschappen of oplossingen nodig hebt.
Er is met andere woorden niets mis met 'mee zijn'.
Tot je deze update moet geïnstalleerd hebben om de volgende te kunnen installeren. Namelijk die waarvan je wel de eigenschappen of oplossingen nodig hebt.
Tenzij de laatste update weer nieuwe bugs introduceert
David Leemans Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr
Je kan ook gewoon even afwachten tot heel wat mensen de update getest hebben.
Als er na een paar maand geen nieuw update komt dan mag je er van op aan dat de laatste update goed is.
Een update is niet altijd een verbetering. Hangt beetje af van wat gefixed is en of je het wel nodig hebt.
Heb je het niet nodig dan veranderd er eigenlijk niets voor je.
Is het toevallig iets wat je echt hindert dan heb je er belang bij om de update te doen.
Is dat zo? Dat wist ik niet. Ik dacht dat de laatste versie alle oudere versies overschreef.
Comment