Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe flitser canon 600EXII-RT en transmitter ST-E3-RTcanon

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe flitser canon 600EXII-RT en transmitter ST-E3-RTcanon

Zou iemand mij kunnen helpen ?

Ik heb een vraag ! kan jij mij helpen om de instelling van flitser canon speetline 600EXII-RT en canon speetline transmitterST-E3-RT
    IK heb al 4 dagen geprobeerd maar kan nu wel eindelijk flitsen . , maar omdat ik er zo weinig van begrijp ? ook op YouTube is alles engels tot spijt ik dit niet versta !! misschien weten ze iets op het forum HOOP DOET LEVEN !

groetjes Lydia

Mijn E Mail is l.hor@telenet.be

Re: Nieuwe flitser canon 600EXII-RT en transmitter ST-E3-RTcanon

maar omdat ik er zo weinig van begrijp ?
    Wat begrijp je dan niet(?).... want het lijkt me dat je je eerst wat verdiept in flitsen, alvorens ook maar te overwegen z'n - aan de prijs zijn - setje aan te schaffen.

Denk dat je gewoon moet gaan spelen/experimenteren met de diverse instellingen diafragma / sluitertijd / iso / belichtingscorrectie en kijken wat voor invloed het heeft op het beeld. Let wel dat je ze 1 voor 1 afwerkt en noteert wat je gedaan hebt, anders geraakt ge nog steeds de weg kwijt.

Uiteraard met 1 onderwerp in "aardige setting" en vaste opstelling, het gaat erom dat je alleen je instellingen wijzigt.

boekske:
    Flitsen, Praktijkgids voor natuurfotografen
    Last edited by in2lapland; 28 november 2020, 12:15.

Comment

Re: Nieuwe flitser canon 600EXII-RT en transmitter ST-E3-RTcanon

Als je de flitser op TTL-zet,en op de camera,dan moet hij toch flitsen??
      Als je de St op ttl zet en de flitser op ttl ,dan moet dat toch ook flitsen.
      Je moet dan wel zien dat beide op hetzelfde kanaal zijn ingesteld.
      Voor de rest,ja dat is inderdaad verder uitzoeken.

Comment

Working...
      X