Omdat nieuw ben in de digitale fotografie en omdat ik een paar maanden terug een 7D heb aangeschaft.
Aangeschaft omdat :
1) hij (zij ?) goedkoop was (paar honderd euro incl. een stel lenzen en accessoires)
2) ik er toch alleen de digitale fotografie mee wilde verkennen
Nu vroeg ik me af wie onder jullie er vroeger (of nog steeds) ook eentje had ?
Wat vonden jullie de minpunten (in de tijd dat hij nog niet verouderd was
en tegenover de toenmalige andere toestellen in dezelfde prijsklasse).
Gewoon omdat dit mijn eerste digitale toestel is (m.u.v. een compacte Powershot die nog ouder is...)
en ik geen enkele vergelijking kan maken.... Kwestie van te weten te komen waar ik best op let bij een volgende aanschaf.
't Is dus een retrospectieve...., ws. weinig interessant voor jullie maar het kan mij flink op weg helpen...
Persoonlijk vind ik de AF-functies nogal tegenvallen (meer er naast dan erop en die vakjes springen soms alle kanten op...),
om de een of andere reden had ik daar iets meer van verwacht, misschien dat het in-zijn-tijd helemaal top was, maar zulke dingen weet ik dus niet... help....
Aangeschaft omdat :
1) hij (zij ?) goedkoop was (paar honderd euro incl. een stel lenzen en accessoires)
2) ik er toch alleen de digitale fotografie mee wilde verkennen
Nu vroeg ik me af wie onder jullie er vroeger (of nog steeds) ook eentje had ?
Wat vonden jullie de minpunten (in de tijd dat hij nog niet verouderd was
en tegenover de toenmalige andere toestellen in dezelfde prijsklasse).
Gewoon omdat dit mijn eerste digitale toestel is (m.u.v. een compacte Powershot die nog ouder is...)
en ik geen enkele vergelijking kan maken.... Kwestie van te weten te komen waar ik best op let bij een volgende aanschaf.
't Is dus een retrospectieve...., ws. weinig interessant voor jullie maar het kan mij flink op weg helpen...
Persoonlijk vind ik de AF-functies nogal tegenvallen (meer er naast dan erop en die vakjes springen soms alle kanten op...),
om de een of andere reden had ik daar iets meer van verwacht, misschien dat het in-zijn-tijd helemaal top was, maar zulke dingen weet ik dus niet... help....
Comment