vandaag ben ik het metalen plaatje van mijn programmaschijf van de Canon 6D kwijt geraakt. Iemand een idee hoe ik dat goedkoop kan oplossen?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
metalen plaatje van programmaknop van Canon 6D
Collapse
X
-
-
Re: metalen plaatje van programmaknop van Canon 6D
Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk berichtvandaag ben ik het metalen plaatje van mijn programmaschijf van de Canon 6D kwijt geraakt. Iemand een idee hoe ik dat goedkoop kan oplossen?
https://www.amazon.de/s?k=Dial+Mode+...ref=nb_sb_noss
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wilburke Bekijk berichtinderdaad, zou ik dat zelf kunnen herstellen zonder dat het weer loskomt? naar het schijnt is dat een gekend probleem bij Canon.
Het is maar een fototoestel hoor .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtEen druppeltje - niet te lopende - secondenlijm, of gewone contactlijm ?
Het is maar een fototoestel hoor .
Heb ooit een restant rolletje dubbelzijdige tape van iemand gekregen en dat was van 3M maar de specs weet ik helaas niet meer.
Effe kijken op internet of de doe het zelf zaak, die dingen vernieuwen ook jaarlijks (al blijven ze feitelijk hetzelfde...).
Je moet alleen de dunste nemen natuurlijk
Comment
-
-
Secondenlijm zou ik niet adviseren. De dampen die er van vrij komen slaan neer en dat ziet er niet uit.
Goede dubbelzijdige tape moet het prima doen.
Alternatief kan je wel de ouderwetse bizon lijm gebruiken (de boterkleur lijm)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk berichtSecondenlijm zou ik niet adviseren. De dampen die er van vrij komen slaan neer en dat ziet er niet uit.
Goede dubbelzijdige tape moet het prima doen.
Alternatief kan je wel de ouderwetse bizon lijm gebruiken (de boterkleur lijm)
Lijmt sterk genoeg op ontvette ondergrond.
Zeker NOOIT Cyanoacrylaat of secondelijm gebruiken, slaat niet alleen uit (een onuitwisbare nevel) maar is bovendien ook erg broze lijm.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment