Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LA-EA5 Nieuwe adapter voor gebruik sony A-mount lenzen (DSLR) op E-mount (mirrorless

Collapse

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LA-EA5 Nieuwe adapter voor gebruik sony A-mount lenzen (DSLR) op E-mount (mirrorless

Nieuwe LA-EA5 adapter voor gebruik van sony a-mount lenzen (DSLR) op E-mount (mirrorless ) toestellen.
    Bruikbaar voor lenzen met en zonder ingebouwde motor. Ondersteunt nu ook real-time tracking.

Compatibiliteit gegevens zijn hier te vinden.
    U kunt de compatibiliteit van accessoires, zoals flitsers, geheugenkaarten en oplaadapparaten, met de digitale camera's/videocamera's van Sony controleren.
    www.polartha.com

Re: LA-EA5 Nieuwe adapter voor gebruik sony A-mount lenzen (DSLR) op E-mount (mirrorl

Ik heb de mijne alvast gereserveerd via Grobet. Zou uit komen in oktober.
    En als ie niet zo geweldig is - dan is 't ook niet het einde van de wereld - mijn LA-EA3 en 4 blijf ik gewoon doorgebruiken.
    Het gegeven dat oud minolta-glas met schroefaandrijving nog zou werken, met meer AF-punten dan met de LA-EA4 - heeft een storm aan reacties laten ontstaan. Maar als je de lijsten nakijkt zijn er toch wel heel wat bemerkingen.
    We zien wel - eindelijk nog 's wat speelgoed om naar uit te kijken - net wat we nodig hebben!

Comment

An unexpected error was returned: 'Query class localApi_dB_MYSQL_QueryDefs not found'

Working...
    X