Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji stopt met de X-E serie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Fuji stopt met de X-E serie

    Oorspronkelijk geplaatst door BrEw Bekijk bericht
    Bij Grobet in Antwerpen vragen ze voor een nieuwe 18-55 400 euro.
    Dat zou me verwonderen. In een kit met een nieuwe body misschien wel, maar op de website van Grobet staat hij momenteel aan € 699,-

    https://www.grobet.be/nl/product/det...?colour=120077
    Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
    Fujifilm X100V - Sony RX100M3

    Comment


    • #17
      Re: Fuji stopt met de X-E serie

      Ik ken de prijzen van Fuji niet, maar zag deze toevallig:
      https://www.kamera-express.be/produc...k=fuji%20xe-3&
      Geen idee of het een goede zaak kan zijn, maar als je een X-E3 zoekt zonder lens is het misschien een optie.
      Eens bellen voor wat achtergrondinformatie kan geen kwaad. 3 clicks is wel heel weinig . . .
      Luc
      Last edited by LucFT; 1 juni 2020, 17:36.

      Comment


      • #18
        Re: Fuji stopt met de X-E serie

        Oorspronkelijk geplaatst door Wivo Bekijk bericht
        In een kit met een nieuwe body misschien wel, maar op de website van Grobet staat hij momenteel aan € 699,-
        Als je vraagt naar een uiterste prijs dan komt er vaak een heel ander bedrag uit.
        Heb de mijne twee weken geleden voor 400 euro gekocht.

        Comment


        • #19
          Re: Fuji stopt met de X-E serie

          Even een update. Het plan was dus om de X-E2 body te verkopen en een X-E3 body aan te schaffen. De X-E2 body was snel verkocht voor 175 euro. Dus dan direct een X-E3 body besteld bij eglobalcentral. Vreemd genoeg kreeg ik na een goede week mijn geld terug van eglobal. Dus op zoek gegaan naar een andere shop. Ik heb dan uiteindelijk een x-e3 met 18-55 lens moeten kopen voor 699 euro. De 18-55 van de X-E2 is dan uiteindelijk verkocht voor 300 euro. Dus samen X-E2 + lens verkocht voor 475 euro.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #20
            Re: Fuji stopt met de X-E serie

            Even een update op het originele onderwerp. Er zijn opnieuw geruchten dat de X-E serie toch nog niet beëindigd zou worden. Ik ben benieuwd, want ik verkies ook deze vorm boven het SLR-formaat


            Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
            Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

            Comment


            • #21
              Re: Fuji stopt met de X-E serie

              Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
              Even een update op het originele onderwerp. Er zijn opnieuw geruchten dat de X-E serie toch nog niet beëindigd zou worden. Ik ben benieuwd, want ik verkies ook deze vorm boven het SLR-formaat


              Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
              Ik zag het ook ergens passeren.
              Het formaat vind ik dus ideaal. Ik heb sinds half maart een X-E3 (gekocht als kit, met die 18-55mm, tijdens een actie, voor € 679).
              Het enige wat mij wat op de zenuwen werkt, is het ontbreken van een 'tilt screen'.
              Voor de rest heel tevreden over. Vrijdag nog impulsief een 55-200mm aangeschaft.
              Om, in betere tijden, mee te nemen op reis en daguitstappen met de motor, is dit wel een compact en vrij licht systeem.

              Comment


              • #22
                Re: Fuji stopt met de X-E serie

                Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Sony in de A7 serie ook een toestel in deze vormgeving zou uitbrengen...
                Sony en Olympus
                Fotoseries

                Comment


                • #23
                  Re: Fuji stopt met de X-E serie

                  Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
                  Persoonlijk zou ik het geweldig vinden als Sony in de A7 serie ook een toestel in deze vormgeving zou uitbrengen...
                  Heeft Sony niks gelijkaardigs? Of toch wel, maar niet met de specs die je zou willen?

                  Comment


                  • #24
                    Re: Fuji stopt met de X-E serie

                    qt( rVraag mij af waarom zou Sony een toestel "in deze vormgeving" zou moeten uitbrengen?
                    Ze zullen steeds in het vaarwater van Fujifilm moeten blijven varen, zou uiteindelijk ten nadele van Sony uitdraaien.
                    Vergeet niet dat Fujifilm gebruikers meestal trouw zijn aan dit merk.
                    Als ik ooit mijn X-T1 zou moeten vervangen door een andere systeem toestel dan blijf ik zeker bij Fujifilm.
                    Een nieuw toestel is nog niet aan de order omdat mijn X-T1 en X-E2s nog steeds heel goede toestellen zijn.
                    Ik laat me niet zo snel door die marketing slogans paaien, wat goed is en mij tevreden stelt dat hou ik zeer lange tijd.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment

                    Working...
                    X