Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dilemma Sony

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: dilemma Sony

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Denk je nu echt dat er elco's in het beeldvormend gedeelte zitten mutley?
    In het stroom voedend gedeelte of AF motor zou kunnen, maar ik twijfel sterk.
    Elco's twijfel ik aan. Maar het zijn niet enkel elco's. Alle componenten waar de stroomdichtheid groot is zijn ook gevoelig aan veroudering. Zeker die met kleine afmetingen en problematische koeling. Andere zaken die verouderen zijn bvb flash geheugens, zeker als ze veel geschreven worden. Maar bvb CCD beeldopnemers zijn niets anders dan condensatoren.

    Kan meook wel inbeelden dat bvb de kleurstoffen in Bayer filters verouderen.

    Comment


    • #17
      Re: dilemma Sony

      Even weer op gang trappen.
      Een jaar verder en nog steeds met de A700 op stap.
      Binnenkort even naar Nelissen of Art&Craft om er over te palaveren. ook afhankelijk van wat ik nog vang voor de A700 en bijhorende lenzen.......
      Zijn er personen die een RX10IV in gebruik hebben, zoals Franscikine en niet te ver wonen? Kwestie van hun meningen te hebben of de kunnen vastpakken en vergelijken.

      fijne dag nog
      Sony RX10 Mark IV
      nog een fijne dag verder!
      Guido

      Comment


      • #18
        Re: dilemma Sony

        Ik gebruik zowel RX10IV als A7Riii.
        Wel weinig tijd om af te spreken de komende dagen...

        Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

        Comment


        • #19
          Re: dilemma Sony

          Begin juli dan toch overstag gegaan voor de RX10IV. De oude trouwe A700 met al zijn toebehoren ingeruild bij Foto Nelissen en daar het nieuwe toestel aangekocht. Even nog getwijfeld voor de A6600 maar dan zat ik weer met het gezeul van lenzen en daar zag ik toch wel tegenop.

          De week na de aankoop cataract ingreep met nu nog steeds last van ontsteking en blefaritis zodat ik het toestel nog niet echt heb kunnen uit proberen. De menu is sowieso aanpassen en zoeken .
          Sony RX10 Mark IV
          nog een fijne dag verder!
          Guido

          Comment

          Working...
          X