Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D6 voorgesteld in London 14-16/3/2020

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: D6 voorgesteld in London 14-16/3/2020

    Oorspronkelijk geplaatst door Johan G Bekijk bericht
    Help !
    Siegfried, wat is nu het verschil tussen de stap die canon gemaakt heeft en die nikon gemaakt heeft.
    Ik snap het niet meer.

    Johan
    Het verschil tussen de 1DxII en 1DxIII is groter dan het verschil tussen de Nikon D5 en de D6 Johan
    Over beeldkwaliteit spreek ik me niet uit, er is volgens mij niemand die een verschil ziet met welke camera een opname is gemaakt

    Oorspronkelijk geplaatst door summum Bekijk bericht
    Ik snap ook niet waarin Canon verder zou staan?14 fps of 20 fps is dit zo belangrijk?
    Volgens een test die ik gezien heb,ben ik kwijt,kunnen de lenzen op deze snelheid niet meer mee!(diafragma/scherpstelmotoren)
    Méér focuspunten?Hoe snel ze zijn is véél belangrijker!
    Evenveel pixels!Hoe zit het met de beeldkwaliteit?Ik denk dat ze evengoed zullen zijn.
    De film mogelijkheden interesseren mij niet.Noch de connectie mogelijkheden.
    Ik wil snelle sporten bij weinig licht kunnen fotograferen met zo weinig mogelijk missers.
    Daar zal Canon én Nikon evengoed in zijn!Het verschil zal je niet zien.
    Alle cijfertjes samen tonen NIETS over de werking en resultaat!
    H.
    En @ summum, u moet geen woorden in mijn mond leggen die ik niet heb uitgesproken hé !
    Ik heb nergens geschreven dat Canon verder staat dan Nikon, ik heb geschreven dat Nikon gebruikers een grotere stap vooruit hadden verwacht tussen D5 en D6
    Ik wil er geen merkendiscussie van maken, daarvoor draai ik al te lang mee in het wereldje
    En ik ben altijd één van de eerste om te schrijven dat je totaal geen verschil zal zien met welk merk een bepaald beeld is gemaakt.
    Dus eerst begrijpend lezen zou ik zeggen

    grts
    Sieg
    Last edited by Sieg; 14 februari 2020, 17:46.
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #17
      Re: D6 voorgesteld in London 14-16/3/2020

      Och, als ik kijk naar de voorbeeldfoto's die ze laten zien die gemaakt zouden zijn met dit toestel dan denk ik
      "dit kan je toch ook maken met de huidige toestellen"?

      Of anders gezegd : veel marketing en verleiding om mensen te doen kopen.
      Voor persagentschappen en mensen die vele 100-duizenden foto's maken moet er iets nieuws komen om de zoveel jaar, want
      die toestellen lopen op het einde van hun levensduur en dan is het leuk meegenomen om een technologische upgrade aan te schaffen.

      Groetjes,

      Dirk

      Comment

      Working...
      X