Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D610 nieuw voor €699

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Nikon D610 nieuw voor €699

    Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
    En die heeft evenveel last van spatjes dan de D600...
    Dat viel met de meeste D600 al mee en die heeft Nikon gratis gemaakt. Nou ken ik maar 2 mensen met een D610 en die hebben allebei geen last van spatjes, maar dat zegt niet alles. Ik vind ook sommige reacties nogal lomp hier eerlijk gezegd. Ik denk ook niet dat iemand een D610 koopt om de allernieuwste snufjes hebben, maar het is natuurlijk een dijk van een camera voor die prijs.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: Nikon D610 nieuw voor €699

      Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
      Dat viel met de meeste D600 al mee en die heeft Nikon gratis gemaakt. Nou ken ik maar 2 mensen met een D610 en die hebben allebei geen last van spatjes, maar dat zegt niet alles. Ik vind ook sommige reacties nogal lomp hier eerlijk gezegd. Ik denk ook niet dat iemand een D610 koopt om de allernieuwste snufjes hebben, maar het is natuurlijk een dijk van een camera voor die prijs.
      Wel ik heb ook een D610, en ik kan zeggen dat ik ongeveer elke 500-600 foto's kan een sensor cleaning doen jammer genoeg.

      Comment


      • #18
        Re: Nikon D610 nieuw voor €699

        Wow das echt veel!
        Waarom heb je hem niet in garantie binnengebracht dan?

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #19
          Re: Nikon D610 nieuw voor €699

          Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
          Wel ik heb ook een D610, en ik kan zeggen dat ik ongeveer elke 500-600 foto's kan een sensor cleaning doen jammer genoeg.
          En gaat het dan om oliespatjes? Of heb je gewoon te veel stof in het camerahuis?
          Sony en Olympus
          Fotoseries

          Comment


          • #20
            Re: Nikon D610 nieuw voor €699

            Oorspronkelijk geplaatst door marc1201 Bekijk bericht
            Wel ik heb ook een D610, en ik kan zeggen dat ik ongeveer elke 500-600 foto's kan een sensor cleaning doen jammer genoeg.
            Wanneer heeft u uw kamera gekocht?
            Ik zou er toch van uit gaan dat zoveel jaar na de introductie Nikon die problemen onder controle heeft bij nieuw geproduceerde toestellen?
            Nikon D300 & een beetje glas...
            Iets kleiners als carry everywhere

            Comment


            • #21
              Re: Nikon D610 nieuw voor €699

              Ik had de camera tweedehands gekocht al buiten garantie, ook in de veronderstelling dat de problemen bij de D610 wel opgelost zouden zijn.. Niet dus.
              Het gaat echt wel over olie spatjes.

              Comment


              • #22
                Re: Nikon D610 nieuw voor €699

                Vorig jaar een 2de handse D600 aangeschaft, en tot nu toe nog geen spatjes of dust-bunnies te zien.
                David Leemans
                Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

                Comment


                • #23
                  Re: Nikon D610 nieuw voor €699

                  Ik heb met mijn D610 nooit spatjes gehad !
                  De aanbieding, 699 voor een nieuwe D610 zag ik ook, ik heb het niet zo grondig gelezen daar ik er geen hoefde dus of er 5 jaar waarborg op gegeven werd zou ik nu niet kunnen vertellen ...
                  Wat ik wel kan vertellen, ooit kocht ik bij CameraNu een Sony ook aan dergelijke dumpingprijs en nagelnieuw en ik kocht er een Nikon uit de 1 serie nagelnieuw voor een prikje, in beide gevallen nog in een verzegelde doos.
                  Het is bovendien ook heb bedrijf waar ik het volste vertrouwen in heb, een nieuw gekocht objectief vond ik ooit niet ok, ik stuurde een mail waar mij gevraagd werd dat objectief te retourneren en 2 dagen later stond men met een nieuw en goed objectief aan mijn deur.
                  Wat ik ook nog kan zeggen, de d610 is een onderschat apparaat, de sensor doet niet onder voor de sensor uit de D750 en ook niet voor de sensor uit de Z6, kijk DXO maar. Het ligt wel onder qua handling, look and feel.
                  De D610 kreeg ten onrechte voor een stuk de reputatie van de D600 opgekleefd al ken ik mensen die ook geen klachten over de D600 hadden of hebben.
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #24
                    Re: Nikon D610 nieuw voor €699

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Ik heb met mijn D610 nooit spatjes gehad !
                    De aanbieding, 699 voor een nieuwe D610 zag ik ook, ik heb het niet zo grondig gelezen daar ik er geen hoefde dus of er 5 jaar waarborg op gegeven werd zou ik nu niet kunnen vertellen ...
                    Wat ik wel kan vertellen, ooit kocht ik bij CameraNu een Sony ook aan dergelijke dumpingprijs en nagelnieuw en ik kocht er een Nikon uit de 1 serie nagelnieuw voor een prikje, in beide gevallen nog in een verzegelde doos.
                    Het is bovendien ook heb bedrijf waar ik het volste vertrouwen in heb, een nieuw gekocht objectief vond ik ooit niet ok, ik stuurde een mail waar mij gevraagd werd dat objectief te retourneren en 2 dagen later stond men met een nieuw en goed objectief aan mijn deur.
                    Wat ik ook nog kan zeggen, de d610 is een onderschat apparaat, de sensor doet niet onder voor de sensor uit de D750 en ook niet voor de sensor uit de Z6, kijk DXO maar. Het ligt wel onder qua handling, look and feel.
                    De D610 kreeg ten onrechte voor een stuk de reputatie van de D600 opgekleefd al ken ik mensen die ook geen klachten over de D600 hadden of hebben.
                    Ja, D600/610 was een beetje een loterij precies..Je moest geluk hebben om een goeie te hebben. Heb 2x pech gehad blijkbaar. Het ergste is er bij +/- 10k clicks wel bijna af precies.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Nikon D610 nieuw voor €699

                      Bij fotozaak Audiophil (Aken - Duitsland) bieden ze een nieuwe D610 aan voor 649€

                      Mvg Yves
                      What you see is what you get

                      Comment


                      • #26
                        Re: Nikon D610 nieuw voor €699

                        Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                        Bij fotozaak Audiophil (Aken - Duitsland) bieden ze een nieuwe D610 aan voor 649€

                        Mvg Yves
                        Jammer genoeg maakt dat een tweedehands nu niks meer waard is...Was aan het denken om te verkopen en over te gaan op mirrorless, maar zal het maar laten nu denk ik.

                        Comment

                        Working...
                        X