Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meeneemcamera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: meeneemcamera

    Oorspronkelijk geplaatst door wimverbe Bekijk bericht
    hoezo spanjaart? verklaar je nader aub. een sensor van 1 inch vind ik niet bepaald klein. ik heb niet gezegd dat ik een full frame wil hee... daar heb ik er al genoeg van. met een kleine sensor bedoel ik iets van een halve pinknagel groot waar je niets van bokeh meer hebt. kom eens af en dan maken we ons huiswerk samen want jij kunt het blijkbaar ook gebruiken ;-)
    Er zijn toch genoeg kleine toestellen waarmee je niet met een 1inch sensor gaat zitten tobben??? Een m43 of crop sensor van Sony /Fuji/Nikon/Canon presteert echt beter en t blijft goed draagbaar. Het zou iets anders zijn als je een superzoom zou willen.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

    Comment


    • #17
      Re: meeneemcamera

      Oorspronkelijk geplaatst door wimverbe Bekijk bericht
      Welke camera was dat buurmanBert? voor mij voldoet een smartphone niet, ik wil een telelens mogelijkheid, bokeh, remote control met beeld (wifi) en RAW, en dat kan mijn smartphone mij niet bieden.
      Weet ik niet meer. Was een Canon. Nogtans een van de duurdere. Ik heb hem kado gedaan aan mijn kleindochter enkele maanden geleden. Die speelt er wat mee.
      Net even opgezocht en de doos heb ik blijkbaar ook niet meer of em zou op zolder moeten liggen nog.

      Maar als ik uw wenslijstje zie dan had deze voor jou zeker ook niet voldaan.
      Misschien kan je overwegen een bridge toestel te bekijken.

      Comment

      Working...
      X