Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony A9II in oktober

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Sony A9II in oktober

    Evolutie in hoe camera's werken en de kwaliteit die ze afleveren gaat nooit stoppen. Heb je dat altijd nodig ? Nee, natuurlijk niet, maar aangenaam kan het minstens wel zijn.

    Is met alles zo. Een originele Porsche 911 was oorspronkelijk een superleuke auto en kan dat ook vandaag nog zijn. Maar geen airco, geen rijhulpsystemen, geen Bluetooth of gps, zelfs geen cd-speler... Maar kon je er overal mee geraken, en snel ook ? Ja, natuurlijk, en ze zijn nog steeds geld waard.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #17
      Re: Sony A9II in oktober

      Voilà: https://www.sony.be/nl/electronics/c...-lens/ilce-9m2

      Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #18
        Re: Sony A9II in oktober

        Ze hadden het beter een update badge geven zoals nikon met zijn d4s. Dit lijkt me vooral een update dan een upgrade. Ongetwijfeld een top toestel.

        Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk
        A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

        Comment


        • #19
          Re: Sony A9II in oktober

          Oorspronkelijk geplaatst door adrie Bekijk bericht
          Hoi,

          Sony A9 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.

          Een beetje naar onder zie je het prijsverloop vanaf April 2017.
          Een maatje van me heeft 'm toen gekocht voor een slordige €5400,-...
          Andere merken professionele camera's kennen zulk fors prijsverloop niet.
          Hi Adrie,
          Ik houd toevallig de prijs in de gaten van die A9 en ook op een andere vergelijkingsite zie ik dat de prijs behoorlijk aan het zakken is: https://knibble.nl/systeemcamera/sony/a9-body-2 Dus ik denk dat ik nog even wacht met kopen, tenzij dit model toevallig een Black Friday deal gaat worden, maar dat verwacht ik niet, maar hoop het wel ;-)

          Comment


          • #20
            Re: Sony A9II in oktober

            Het kan nog goedkoper.
            Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
            Mijn bird foto's en urbex foto's

            Comment


            • #21
              Re: Sony A9II in oktober

              Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
              Het kan nog goedkoper.
              En betrouwbaar..??
              Instagram

              Comment


              • #22
                Re: Sony A9II in oktober

                Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                Het kan nog goedkoper.
                Ja idd, is die website betrouwbaar? Ik vind het verdacht dat er zo een groot verschil op de prijzen zit.
                Heb jij hier al dure lenzen met gekocht? Wat is jouw ervaring.
                “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

                Comment


                • #23
                  Re: Sony A9II in oktober

                  Tuurlijk, anders zou ik dat niet aanbevelen. Onlangs Sony 200-600+A6400+1.4tc besteld. Tel maar uit een serieus bedrag.
                  Als ik dat hier moest kopen dan had ik daar de 1.4tc niet bij gehad voor dat geld.

                  En in het verleden een Samyang 14mm, Sigma 150-600S, Samsung J7, Phantom 4, mijn broer een Nintendo + iPhone.

                  Je gaat wat geduld moeten hebben. Niet verwachten dat je dat morgen geleverd krijgt. Bij mij een 2tal weken.
                  Last edited by alex606; 27 december 2019, 20:20.
                  Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                  Mijn bird foto's en urbex foto's

                  Comment


                  • #24
                    Re: Sony A9II in oktober

                    Ik geef toe dat ik ook regelmatig de prijzen check op die site maar als ik eens google dan kom ik toch gemengde commentaar tegen.
                    Voor bedragen onder de 100eur zou ik absoluut niet twijfelen maar voor bedragen +1000eur is dat toch lichtjes anders

                    Ik ga eens informeren of ik dergelijk praktijken verzekerd zijn via mijn kredietkaart v/d bank. Zoja dan is het mss het proberen waard
                    “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

                    Comment


                    • #25
                      Re: Sony A9II in oktober

                      Dan Google je maar eens even... alles behalve betrouwbaar..



                      Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
                      Tuurlijk, anders zou ik dat niet aanbevelen. Onlangs Sony 200-600+A6400+1.4tc besteld. Tel maar uit een serieus bedrag.
                      Als ik dat hier moest kopen dan had ik daar de 1.4tc niet bij gehad voor dat geld.

                      En in het verleden een Samyang 14mm, Sigma 150-600S, Samsung J7, Phantom 4, mijn broer een Nintendo + iPhone.

                      Je gaat wat geduld moeten hebben. Niet verwachten dat je dat morgen geleverd krijgt. Bij mij een 2tal weken.
                      Instagram

                      Comment


                      • #26
                        Re: Sony A9II in oktober

                        Oorspronkelijk geplaatst door Raf Raeymaekers Bekijk bericht
                        Dan Google je maar eens even... alles behalve betrouwbaar..
                        Ze ontwijken BTW en invoerrechten.
                        Dat is zogezegd niet hun fout, maar die van de koper.
                        Voor een klein bedrag kan je dat risico nemen, maar als het uitkomt en je moet toch de rechten betalen ben je duurder af dan hier, en dan nog voor grijze import.
                        Ik ben ook al een paar keer gaan kijken voor kleinere zaken (je krijgt dan wekenlang spam), en telkens heb ik met enig rondkijken hetzelfde artikel hier gevonden voor een vergelijkbare prijs.
                        Last edited by palombian; 29 december 2019, 16:46.

                        Comment

                        Working...
                        X