Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik heb zo enkele jaren geleden ook een D7100 met 18-105 gekocht voor 650€ bij Fnac terwijl de body alleen 750€ kostte... dus is niet te mooi om waar te zijn. Soms heb je gewoon geluk ;-)
Neen, voor ons is dat Nikon BELUX service verzorgd door Procirep, voor Nederland service Nikon Service Point NL Beverwijk, voor Frankrijk Nikon France service S.A.S. enz.
Destijds op die manier mijn 70-200 bij hen gekocht. Ondertussen hersteld bij procirep. Het gebeurt niet vaak bij FNAC en je zal het toestel wel probleemloos bij hen kunnen binnenleveren indien problemen.
Destijds op die manier mijn 70-200 bij hen gekocht. Ondertussen hersteld bij procirep. Het gebeurt niet vaak bij FNAC en je zal het toestel wel probleemloos bij hen kunnen binnenleveren indien problemen.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Een objectief tegenover een fototoestel is een heel ander verhaal bij Procirep, idem registratie.
Een objectief kan je waar het ook vandaan komt registeren op Nikon Belux, een fototoestel
normaal niet, en procirep volgt op dat vlak redelijk streng de regels.
En niet van horen zeggen maar uit eigen ondervinding met een Nikon D2h, gelukkig heb ik
een goede vriend met internationale connecties bij Nikon.
Dankzij zijn connecties moest het toesel niet terug naar Amerika.
Comment