Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel aankopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Welk toestel aankopen?

    Kenneth_R,

    Mocht ik van jou zijn, zou ik proberen enkele van de toestellen die je op het oog hebt es een halve dag uit te proberen.

    Ikzelf heb een FZ-10 (wel geen FZ-20), als je in de buurt van Lennik zou wonen kun je gerust es langs komen. Voor de andere toestellen waarvoor je interesse hebt (Coolpix 87(8)00), Minolta A200 is nog niet de markt) vind je mogelijke andere eigenaars hier op BD die hem ook wel eventjes door jou willen laten testen.

    Over mijn FZ-10 ben ik alvast erg tevreden. De andere toestellen die je vermeld heb ik nooit gebruikt.

    Comment


    • #17
      Re: Welk toestel aankopen?

      Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict
      @ Sugar,

      dat Panasonic toestel is werkelijk een goeie tip. Wat een lens ! en de CCD is inderdaad die van de Leica, maar wordt in werkelijkheid gemaakt door Panasonic

      Ik heb er deze middag even mee gespeeld, en er direkt ééntje besteld als aanvulling bij mijn D70
      Vergeet niet dat de CCD van de Canon 1D ook door Panasonic gamaakt werd

      sugar
      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

      http://supermasj.zenfolio.com

      Comment


      • #19
        Re: Welk toestel aankopen?

        Nogmaals bedankt allemaal. 'k Denk dat ik nu wel overtuigd ben van de FZ-20 (alhoewel, zolang de aankoop niet effectief gebeurd is, risceer je nog steeds te twijfelen natuurlijk)
        Ik moet eerst nog in Duitsland geraken en dat kan al binnen een week, maar evengoed kan dit nog een maand op zich laten wachten.
        Bedankt ook voor het aanbod Hans, maar ik ben van Lokeren.

        Kenneth
        Panasonic Lumix DMC FZ50 + Nikon D90 18-200, Nikkor 17-55 f/2

        Comment

        Working...
        X