Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neckstrap voor (zware) DSLR

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Neckstrap voor (zware) DSLR

als je vrouw wat behendig en behulpzaam is of jezelf niet bang bent van "naaien" kan je ook zoals ik een onbetaalbaar aangename strap maken echter speciaal gemaakt voor gitaren !!! een breedte van jewelste, dain over de ganse lengte op de binnenkant en namaakleder van buiten, dit alles opgevuld met een laag mousse. Ongelooflijk confortabel voor een super zware Dig Cam en dito lens. Het loont de moeite dit ook eens te bekijken en te overwegen.
    groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
      Dit is een Optech model met een print van de website erop, bij wijze van reclame

Oef!!! Nu schiet me hier iets te binnen. Zou het niet fijn zijn om (met voldoende grote groep) een neckstrap de kunnen laten bedrukken met het BD-logo?
      Als jullie snel dat kunnen laten maken en de meerprijs valt mee, dan hetb ik intresse.

mvg Sven

Comment

Ik heb die van Lowepro en de Optechtech Pro.
        De Optech is duidelijk de winnaar. Alhoewel de Loweprog goe is, veert hij na anderhalf jaar gebruik toch wat teveel (en er zitten metalen stukken tussen, en niet iedereen vindt dat fijn. Ik heb er geen problemen mee gehad).
        De Optech bestaat uit 2 stukken: de binnenkant (zachtste kant) rekt het meest uit. Daarboven ligt er nog een laag, en die is minder flexibel. Op die manier kan de strap niet te veel uitrekken...

Ik heb 'em meegebracht van Photokina en €25 voor betaald
        Canon 10D, glass, flashes & extra's
        Fuji S602Z & extra's
        www.CooMa.be BD0176BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geertjebeertje
          Dit is een Optech model met een print van de website erop, bij wijze van reclame

Oef!!! Nu schiet me hier iets te binnen. Zou het niet fijn zijn om (met voldoende grote groep) een neckstrap de kunnen laten bedrukken met het BD-logo?
          wil ik dan ook wel
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Same here
            D7000 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat
              wil ik dan ook wel
              En ik zou er dan ook graag eentje hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drummerstaf
                En ik zou er dan ook graag eentje hebben.

Ooops....er is weer een idee geboren !

Nu, om eerlijk te zijn, denk ik dat dit weer veel organisatie vraagt + ben je daar zeker van dat Optech die dingen zo maar kan laten bedrukken ?

Ik heb de "geboorte" van de BD-badges vanaf het begin meegemaakt en ik moet zeggen dat dit toch vrij veel werk van de crew vroeg...

Misschien is het eenvoudiger gewoon een samenaankoop te doen... ???

Pas op, ik ben niet tegen zo'n bedrukte neckstrap, maar ik heb zelf zeer weinig tijd, dus wil ik zeker de crew niet mee opzadelen.

Die Optech ziet er in elk geval goed uit.

En een "verende" strap geeft inderdaad het gevoel van iets lichter te dragen.

Ik heb zo'n laptop-tas ( "PORT") met een elastisch tussenstuk onder het schouderstuk, en die "veert" ook een beetje bij het dragen.

Nu, ik meen dat ik ergens op het net nog neckstraps gezien heb met een soort "gel" erin, maar ik kan het niet meteen terugvinden...
                Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

zo nen Optech is da nie ewa overkill voor op nen d70?

allez kan het nie zo goed uitmaken op die fotokes

ik denk van nie

Comment

Ik heb aan mijn D70 een Opteck en dat bevalt heel goed. Sommige andere veren te veel en daar word je echt helemaal niet goed van, deze doet het wel lekker.
                    Sony en Olympus
                    Fotoseries

Comment

Mss. kan iemand de organisatie (een mod. of iemand van de crew???)op zich nemen om oftewel:

- Op/tech USA Pro straps in grote hoeveelheid aan te kopen
                      OF
                      - Diezelfde straps aan te kopen en ze te laten bedrukken met het logo van BD

Persoonlijk zou ik liefst het laatste hebben!!!

Zelf zou ik niet weten hoe eraan te beginnen.

mvg Sven

Comment

Aangezien ik de Optech's rechtstreeks betrek bij de importeur wil ik me wel opwerpen als vrijwilliger om dit met Optech te gaan bespreken. Let wel: ik heb hier geen enkele commerciele bijbedoeling bij, maar het lijkt me wel aardig om de mogelijkheid met hen te bespreken. Ik kan nu al de toezegging doen dat als het technisch uitvoerbaar is ik ze tegen inkoop wil leveren.
                        Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

Comment

super corné !!!

Alle chance dat er nog mensen zijn die zich willen inzetten voor andere (maar ja in het nederlands noemt da waarschijnlijk een BD-er !!!)

mvg Sven

ps !!! BD een toffe bende !!!

Comment

De organisatie van zoiets is niet zo moeilijk; we hebben het logo, dat logo even opsturen en enkele mailtjes versturen is niet zo'n organisatorisch probleem.

Echter de kosten ed is een ander punt. Als je contact opneemt met zo'n firma zijn ze zeer bereid om wat voor opdruk dan ook erop te zetten. Hun eerste vraag is dan ook zeker 'Great, how many?'. En als je dan zegt 'About 50', dan worden de kosten zodanig dat er van die 50 weer 35 afhaken. Bij 500 stuks ofzo met opdruk geen enkel probleem natuurlijk (want dan zijn de drukkosten waarschijnlijk zelfs lager dan de kwantiteitskorting).

We hebben de kosten van de badges destijds uit eigen zak voorgefinancieerd. En eerlijk gezegd zit ik niet direct weer op zoiets te wachten. We zijn uiteindelijk wel uit de kosten gekomen gelukkig, maar zoals gezegd, ik zit persoonlijk niet direct te springen om een herhaling...
                            Ik zeg dus niet dat het onmogelijk is of gegarandeerd onbetaalbaar wordt, maar het is niet enkel afhankelijk van de 'bereidwilligheid' van de crew om dat eventjes te regelen. We zullen eens zien of het haalbaar is, en vanaf hoeveel stuks (vooraf betaald dan he )

Edit: Ha, ik zie nu pas de reactie van Corné...(ik plaatste mijn reactie aan het einde van pagina 1). Als dat zo te regelen is, prima de luxe Corné
                            Last edited by Erik Mansvelders; 8 oktober 2004, 22:38.

Comment

Neckstrap voor DSLR met BD-logo

Als je al aan 50 geïnteresseerde komt. Ik zag hier niet zoveel reactie opkomen. Mss. een goed idee om een nieuwe topic te openen en hieromtrend de vraag te stellen?

mvg Sven

Comment

ik heb al aan 2 bedrijven een mailtje gestuurd voor een offerte. Zo kennen we de prijzen toch al.

mvg Sven

Comment

Working...
                                X