Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hierbij een van de eerste foto's gemaakt met 90 d en ef 100-400... rekening houdende met het feit dat de roerdomp plotseling uit het niets opdook (komende van de achterzijde van een kijkhut) denk ik te mogen stellen dat de AF uitmuntend is. De Af is naar mijn mening zo snel als de FUJI X-T3 met dien verstande dat men niet over de hele sensor punten kan kiezen. De Af van de Fuji is dus zeker uitgebreider. Foto gemaakt in zeer slecht licht. Dit is een foto die ik onmogelijk met de EOS R zou kunnen gemaakt hebben (behalve als lucky shot wel te verstaan).
Pol, dit is chit&chat niet waar ze na drie antwoorden al over totaal iets anders bezig zijn.
En om u nog eventjes in te lichten over de kanker in Mol, Mol waar het zo veilig was hé, mijn schoonbroer overleden aan kanker en sinds kort heeft mijn echtgenote borstkanker.
En kl""t voortaan een ander!
Last edited by Red Falcon; 30 september 2019, 09:59.
Reden: druk voutje.
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
Hierbij een van de eerste foto's gemaakt met 90 d en ef 100-400... rekening houdende met het feit dat de roerdomp plotseling uit het niets opdook (komende van de achterzijde van een kijkhut) denk ik te mogen stellen dat de AF uitmuntend is. De Af is naar mijn mening zo snel als de FUJI X-T3 met dien verstande dat men niet over de hele sensor punten kan kiezen. De Af van de Fuji is dus zeker uitgebreider. Foto gemaakt in zeer slecht licht. Dit is een foto die ik onmogelijk met de EOS R zou kunnen gemaakt hebben (behalve als lucky shot wel te verstaan).
[QUOTE=spikkesenior;4738019]Hierbij een van de eerste foto's gemaakt met 90 d en ef 100-400... rekening houdende met het feit dat de roerdomp plotseling uit het niets opdook (komende van de achterzijde van een kijkhut) denk ik te mogen stellen dat de AF uitmuntend is. De Af is naar mijn mening zo snel als de FUJI X-T3 met dien verstande dat men niet over de hele sensor punten kan kiezen. De Af van de Fuji is dus zeker uitgebreider. Foto gemaakt in zeer slecht licht. Dit is een foto die ik onmogelijk met de EOS R zou kunnen gemaakt hebben (behalve als lucky shot wel te verstaan).
Ik ben helemaal niet onder de indruk, met een lens die bijna twee maal duurder is als de camera maak je toch altijd zulke beelden. ook met een R en ik ben zeker met die lens erop nog beter. Altijd scherp, ongeacht het omgevingslicht
De EF 100-400MM F/4.5-5.6L IS II USM biedt scherpe beelden met hoog contrast met behulp van fluoriet en Super Ultra-low Dispersion (Super UD)-lenselementen om artefacten en vertekening te voorkomen. Een Image Stabilizer met drie modi beschermt tegen onscherpte door camerabewegingen, waardoor u zonder statief kunt fotograferen met sluitertijden die tot wel 4 stops langer zijn dan normaal.
Ik ben helemaal niet onder de indruk, met een lens die bijna twee maal duurder is als de camera maak je toch altijd zulke beelden. ook met een R en ik ben zeker met die lens erop nog beter. Altijd scherp, ongeacht het omgevingslicht
De EF 100-400MM F/4.5-5.6L IS II USM biedt scherpe beelden met hoog contrast met behulp van fluoriet en Super Ultra-low Dispersion (Super UD)-lenselementen om artefacten en vertekening te voorkomen. Een Image Stabilizer met drie modi beschermt tegen onscherpte door camerabewegingen, waardoor u zonder statief kunt fotograferen met sluitertijden die tot wel 4 stops langer zijn dan normaal.
Dat U niet onder de indruk bent verwondert me helemaal niet hoor...en dat dergelijke beelden met een R kunnen worden geschoten moet ik volledig tegenspreken (en ik heb er ervaring mee...U ook ?). U haalt dan ook nog een tekst van het internet om een en ander naar de lens te verschuiven...maar ja U doet maar.
Jij hebt duidelijk nog nooit vogels in vlucht "geschoten" .
Comment