Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mirrorless camera voor vliegtuigspotten?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: mirrorless camera voor vliegtuigspotten?

    Net op reis een BIF genomen van een vale gier met een OMD10M2 met die 75-300 met een prima resultaat. Het is natuurlijk geen vliegtuig, maar die vloog ook wat lager. De relatieve snelheid was best hoog.

    Comment


    • #17
      Re: mirrorless camera voor vliegtuigspotten?

      Die OMD E-M10 II is idd prachtig, heeft een uitstekende in-body stabilisatie. En voor rond de 300 euro 2e hands te vinden. Enkel bij low light vind ik 'm niet zo fantastisch maar da's voor jouw doel niet zo van toepassing. Een 2e hands 100-300 lens heb je voor ongeveer dezelfde prijs zodat je voor een zachte prijs kan testen of het wel iets voor jou is.
      De D610 zou ik niet verkopen, een full frame is toch een duidelijk verschil.

      Comment


      • #18
        Re: mirrorless camera voor vliegtuigspotten?

        Oorspronkelijk geplaatst door gbex Bekijk bericht
        Die OMD E-M10 II is idd prachtig, heeft een uitstekende in-body stabilisatie. En voor rond de 300 euro 2e hands te vinden. Enkel bij low light vind ik 'm niet zo fantastisch maar da's voor jouw doel niet zo van toepassing. Een 2e hands 100-300 lens heb je voor ongeveer dezelfde prijs zodat je voor een zachte prijs kan testen of het wel iets voor jou is.
        De D610 zou ik niet verkopen, een full frame is toch een duidelijk verschil.
        met dit laatste ben ik volledig mee eens

        Comment

        Working...
        X