Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overstap van Fuji X-H1 naar Nikon Z6

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Overstap van Fuji X-H1 naar Nikon Z6

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Wat ik met de D70 en D2X nooit zou gedurfd of gekund hebben, kan nu met je twee vingers in je neus, huwelijksfoto’s maken
    in een duistere kerk met een uitgelichte achtergrond op 6.000 iso, dat overtreft ruim alles uit het verleden.
    En dan heb ik het over de klik tot de afdruk.
    En zeggen dat er hier zijn die beweren dat je ALTIJD moet flitsen...... Pffft.
    Last edited by Franciskine; 17 augustus 2019, 08:16.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #32
      Re: Overstap van Fuji X-H1 naar Nikon Z6

      Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
      En zeggen dat er hier zijn die beweren dat je ALTIJD moet flitsen...... Pffft.
      Invulflits moet in specifieke omstandigheden wel kunnen, niet?

      Comment


      • #33
        Re: Overstap van Fuji X-H1 naar Nikon Z6

        Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
        Invulflits moet in specifieke omstandigheden wel kunnen, niet?
        Absoluut, maar ik ken mensen die beweren dat ze nooit zonder flits foto's maken????
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #34
          Re: Overstap van Fuji X-H1 naar Nikon Z6

          Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
          Absoluut, maar ik ken mensen die beweren dat ze nooit zonder flits foto's maken????
          Dat is uiteraard overdreven. Ik kan met wel voorstellen dat er mensen handelen volgens het principe better safe than sorry? Huwelijken fotograferen is sowieso vrij stresserend waarbij een cruciale foto missen meestal niet geapprecieerd wordt...

          Comment

          Working...
          X