Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de body aanschaffen (D750?)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 2de body aanschaffen (D750?)

    Oorspronkelijk geplaatst door hjanssen Bekijk bericht
    Ik heb het tijdje gedaan met een D200 en een D300 en na één vakantie was ik er achter dat beter nadenken, plannen en beseffen dat je toch nooit alles kunt fotograferen, dan met 2 bodies rondlopen. Wat ik nu weleens doe, als er misschien veel tele nodig is, D800 + 15-30 + 24-70 + event. 70-200 en een MFT + 45-200 mee.

    heel merkwaardig :-)
    Groeten, Freddy
    http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

    Comment


    • #17
      Re: 2de body aanschaffen (D750?)

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      ... De pijn van de prijs is kort, het genot van de resultaten blijft.
      Geniaal! Dat is een quote die ik ga onthouden!!!

      Comment


      • #18
        Re: 2de body aanschaffen (D750?)

        Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
        Geniaal! Dat is een quote die ik ga onthouden!!!
        inderdaad, en een reden om altijd voor kwaliteit te kiezen
        Groeten, Freddy
        http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

        Comment


        • #19
          Re: 2de body aanschaffen (D750?)

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          -> exact dezelfde beperkingen
          -> geen meerwaarde behalve veel geld om geen lens te moeten wisselen

          Je koopt toch ook geen 2 dezelfde boormachines, of hamers, maar juist twee voor verschillende (maar ook overlappende) doeleinde zodanig dat je een meer uitgebreider gamma aan werkzaamheden kan uitvoeren of bepaalde werkzaamheden juist makkelijker met een of het ander gereedschap kan

          Als je toch zoveel geld moet uitgeven moet je nooit streven naar exacte waarden maar naar meerwaarden.
          Dus kies een 2de toestel voor de extra's ten opzichte van je huidige.
          Wat zijn de beperkingen van een D750 ? Als je het met een D750 niet kan fotograferen ga je het met niks anders kunnen vrees ik.
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #20
            Re: 2de body aanschaffen (D750?)

            doe die mens nu niet twijfelen ! (niet dat ik denk dat je er zult in slagen) . Een keuze is steeds moeilijk en de ene parameter leunt naar rechts, de andere naar links. Het is al hartverscheurend dat je een keuze moet maken. Eens de knoop doorgehakt, moet je naar de toekomst kijken en de positieve kanten van je beslissing.
            Tenzij je natuurlijk de mogelijkheid hebt om alle alternatieven te kopen, maar dan verplaats je je keuze naar het ogenblik dat je de foto gaat maken : welke body kiezen ? en eer die keuze gemaakt is, is het onderwerp verdwenen. (;>).

            Doe wel en zie niet omme Kuifje.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

            Comment


            • #21
              Re: 2de body aanschaffen (D750?)

              Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              doe die mens nu niet twijfelen ! (niet dat ik denk dat je er zult in slagen) . Een keuze is steeds moeilijk en de ene parameter leunt naar rechts, de andere naar links. Het is al hartverscheurend dat je een keuze moet maken. Eens de knoop doorgehakt, moet je naar de toekomst kijken en de positieve kanten van je beslissing.
              Tenzij je natuurlijk de mogelijkheid hebt om alle alternatieven te kopen, maar dan verplaats je je keuze naar het ogenblik dat je de foto gaat maken : welke body kiezen ? en eer die keuze gemaakt is, is het onderwerp verdwenen. (;>).

              Doe wel en zie niet omme Kuifje.

              Uiteraard CMM, je kent ons hé :-)
              Maar ik denk dat de boven jouw post staande bemerkingen niet echt negatief bedoeld zijn. Alhoewel dit op een forum dikwijls zo overkomt.

              Anderzijds zijn 'raadgevingen' die nu nog binnenkomen als mosterd na de maaltijd.
              Inderdaad, mijn vraag dateert van 27 maart en mijn beslissing/aankoop dateert van 4 maanden later :-)

              Allé, ik ben hier weer voor enkele maanden weg.

              Getekend,
              Een Junior Member
              Last edited by kuifjetintin; 30 juli 2019, 08:44.
              Groeten, Freddy
              http://jalbum.net/nl/browse/user/album/1461346

              Comment

              Working...
              X