Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

x-t3 probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: x-t3 probleem

    Oorspronkelijk geplaatst door Dpix Bekijk bericht
    Waarschijnlijk ga je geen problemen meer ondervinden nadat die interne batterij helemaal is opgeladen (die kan er dan wel een hele lange tijd tegen vermoed ik; zoals spikkesenior al zei)
    Inderdaad...blijkbaar wordt een klein weinig voorkomend probleem buiten alle proporties opgeblazen....why ?
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #17
      Re: x-t3 probleem

      Meestal laad ik via USB-C, dus blijft de batterij in de camera.

      Maar het komt wel eens voor dat er één body aan de USB hangt en de batterij van mijn andere body opgeladen wordt via de lader en in dat geval komt het wel eens voor dat ik de batterij vergeet uit de lader te nemen.
      In dat laatste geval ligt de body dan een week zonder stroom en ik heb nog nooit mijn settings hieromtrent verloren.

      Het is ook geen algemeen Fuji issue.
      Nooit ondervonden met geen enkele Fujifilm camera (X-T10, X-T2, X-T3, X-H1, X-E3, X70 en X100F)
      Het kan best zijn dat dit euvel (na 24 uren met batterij in camera) volledig verdwenen is.

      Ik vermeld er wel bij dat ik bij het uitproberen van een nieuwe camera, altijd een tweede volle batterij bij de hand heb dus heeft die back-up batterij niet echt de kans om op die korte tijd leeg te lopen.
      Normaliter laat ik ook de batterij altijd in mijn camera's zitten... maar daar doet ieder zijn zin in.

      Ik sluit me dan ook aan op het antwoord van Dpix en Spikkesenior.
      Canon R6 MKII , Canon RF 100-500 L, Canon RF 50 1.2 L, Canon , Canon RF 28 2.8

      Comment


      • #18
        Re: x-t3 probleem

        Probleem opgelost intussen?
        Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
        Fujifilm X100V - Sony RX100M3

        Comment


        • #19
          Re: x-t3 probleem

          Beetje late reactie maar idd, probleem is opgelost.
          "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

          Comment


          • #20
            Re: x-t3 probleem

            met andere woorden ' er was geen probleem' er moest enkel iets opgeladen worden. Veel succes met de nieuwe aanwinst.
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #21
              Re: x-t3 probleem

              Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
              met andere woorden ' er was geen probleem' er moest enkel iets opgeladen worden. Veel succes met de nieuwe aanwinst.
              Idd en merci
              "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

              Comment


              • #22
                Re: x-t3 probleem

                Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk bericht
                Beetje late reactie maar idd, probleem is opgelost.
                Gelukkig maar!
                En nu ten volle genieten van die fantastische X-T3
                Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
                Fujifilm X100V - Sony RX100M3

                Comment


                • #23
                  Re: x-t3 probleem

                  De Sony nex c3 die ik heb doet dat inderdaad - die zuigt zo'n batterij leeg op 2 weken tijd, de anderen zijn heel wat zuiniger op de interne batterij (dan spreek ik over de a6000,a7ii, a7rii).

                  Comment

                  Working...
                  X