Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 5D Mark IV - ervaring webwinkel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Canon 5D Mark IV - ervaring webwinkel

    Pardon, met aftrek registratiekosten?????????
    Zij verkopen een toestel met + 800 clicks en ze gaan u nog eens administratiekosten aanrekenen ook, leven we hier in de jungle?
    Koning klant is allang iets uit een ver verleden, maar een nieuw toestel met gebreken verkopen en u dan nog eens meer laten betalen?
    Ik zou eens willen zien dat dit met mij gebeurt. Er is een ombudsman voor u te helpen en ik heb daar al tweemaal met succes gebruik van gemaakt.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #32
      Re: Canon 5D Mark IV - ervaring webwinkel

      Ik heb er ook al gekocht en nog geen problemen gehad, en altijd +/- 9 dagen wachten en het word bezorgd aan de deur

      Comment


      • #33
        Re: Canon 5D Mark IV - ervaring webwinkel

        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Pardon, met aftrek registratiekosten?????????
        Zij verkopen een toestel met + 800 clicks en ze gaan u nog eens administratiekosten aanrekenen ook, leven we hier in de jungle?
        Koning klant is allang iets uit een ver verleden, maar een nieuw toestel met gebreken verkopen en u dan nog eens meer laten betalen?
        Ik zou eens willen zien dat dit met mij gebeurt. Er is een ombudsman voor u te helpen en ik heb daar al tweemaal met succes gebruik van gemaakt.
        Als je via Pay Pal betaald hebt, neem dan contact met Pay Pal op. Zij zullen tussenkomen bij Eglobal en meestal slagen zij er wel in het volledige bedrag terug te krijgen. Eén voorwaarde, je moet eerst een klacht ingediend hebben bij eglobal dat niet als oplossing heeft dat je tevreden bent
        http://www.photo-patricske.be
        Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

        Comment

        Working...
        X