Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Upgrade Nikon D700?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Upgrade Nikon D700?

    Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
    ...en ook hier een D700 die het hopelijk nog een tijdje uithoudt. Het enige probleem dat ik heb is het opzwellen en loskomen van de rubber delen - een hekel punt bij wel meer modellen.
    Dat is inderdaad een ambetant probleem, maar doet niets af van de foto's. Ik ben benieuwd of de D750 na even lang te gebruiken daar ook last van zal hebben.

    Oorspronkelijk geplaatst door MoFoPictures Bekijk bericht
    de d700 heeft een veel betere ergonomie dan de d750, die body is precies een stuk kleiner gemaakt en ligt daardoor niet zo goed in de hand.
    Dat is ook mijn ervaring. De D700 voelt een stuk "professioneler" aan dan de D750, terwijl die laatste naar mijn ondervinden in bepaalde omstandigheden (weinig licht => hoge ISO) toch wel een stap voor heeft op de D700.

    Comment


    • #17
      Re: Upgrade Nikon D700?

      Oorspronkelijk geplaatst door ptah_be Bekijk bericht
      @Laurens : Ik herken je probleem. Ik heb net via aliexpress nieuwe rubbers besteld. Ze kunnen elk moment toekomen.
      Ik heb twee jaar geleden al vervangrubbers bij Aliexpress besteld. Die van de duimsteun achteraan was een tikje te groot. De zelfklevers van de rubber rechts vooraan kleefden voor geen meter. De andere rubbers heb ik dan niet durven vervangen. Misschien zijn degene die jij kocht beter maar als je er verschillende bestelde, begin dan met de eenvoudigste vervanging en verwijder de bestaande rubbers niet allemaal tegelijk.
      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

      Comment


      • #18
        Re: Upgrade Nikon D700?

        Oorspronkelijk geplaatst door ptah_be Bekijk bericht
        Hi,

        Momenteel gebruik ik nog steeds mijn Nikon D700. Deze is ca 9+ jaar oud en heeft 45k kliks. Ik ben nog er steeds zeer tevreden over.
        Mijn vraag is nu zou het de moeite zijn om te vernieuwen en naar welk toestel? D750, D850?

        Momenteel heb ik geen interesse in video. Features zoals wifi en face detection heb ik niet nodig.
        Wat ik wel wens is ten minste even goede of betere low light kwaliteit.


        Groeten
        MMocht het nog niet duidelijk zijn, gewoon houden die D700 !!!

        Wil je absoluut iets nieuws in je handen hebben koop dan nieuw glas !!( DÁT kan je fotografie ten goede komen !)
        ÓF, investeer in n mooie reis/ citytrip !!!
        L
        Groetjes

        Lukathi

        Comment


        • #19
          Re: Upgrade Nikon D700?

          Ik kan je enkel een Z6 aanraden.Op alle gebied beter dan de D700.Een 850 kan ik ook aanraden,ik gebruik hem héél veel op 26 mpixels én op 45 mpixels.
          Mét alle voordelen van een pro body.De beeldkwaliteit is steeds fenomenaal!
          Iso,dynamich bereik,scherpstelling,enz...
          De D700 is al een oud beestje die ver voorbijgestoken is door de nieuwe generatie!JAzeker ik zie het verschil héél goed!
          Proberen en je zal verschieten.Je zal niet geloven wat je ziet!Wie dit niet doet moet niet het tegendeel komen uitleggen...
          Succes!

          Comment

          Working...
          X