Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Full frame mirrorless

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Full frame mirrorless

    Klopt Alex wat A7iii betreft, maar de prijs is ook verschillend. Voor mij heeft een nieuwe A7ii tov van tweedehands vooral het nadeel van duurder te zijn.
    In het algemeen vind ik dat we telkens er wat nieuws komt nogal gemakkelijk doen alsof het vorige plots voor niks meer goed is... Voor wie start met FF mirrorless en op verkenning wil rond wat dit voor hem kan betekenen vind ik persoonlijk een goedkope A7ii met paar degelijke lenzen een betere keuze dan de A7iii met kitlens.
    Ik maakte de voorbije 2 jaar op een veel handigere manier foto's en met betere resultaten dan met de vroegere a900, en ook die produceerde al knappe prenten die beter waren dan van de a700, en ook van die a700 heb ik honderden foto's die echt wel de moeite zijn...
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

    Comment


    • #32
      Re: Full frame mirrorless

      Oorspronkelijk geplaatst door grizze Bekijk bericht
      Ik ben op 2de hands op onderstaand aanbod gebotst.



      Graag had ik jullie mening omtrent deze A7 II geweten?
      Heb mss wel interesse om deze te kopen.
      Zou dit een goede keuze zijn voor een niet professional?
      Als prijs dacht ik om een bod te doen van +/- 850EURO? Wat denken jullie? Is dit een correcte prijs of is dit eerder aan de hoge/lage kant?

      Alvast bedankt voor de feedback!
      Beste,

      Ik ben die tweedehands A7ii + 28-70 gaan bekijken in Roeselare en heb hem uiteindelijk niet meegenomen. De garantie was verlopen. Op een nieuwe is momenteel een cashback van € 150,00 en dus ga ik een nieuwe halen met 2 jaar garantie aan € 1300,00.
      Wil je iets meer weten, Pm ...

      Jaja


      Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
      Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
      Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

      Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

      Comment


      • #33
        Re: Full frame mirrorless

        Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Een nieuwe A7II kan ook.

        Vergis je niet met de A7III, dat is een heel grote stap vooruit.
        Sensor beter/minder ruis, snelheid AF, snelheid wegschrijven naar kaart/grotere buffer, betere eye AF, langere batterijduur x2.2, betere grip/ergonomie, 4K video, 2 SD kaartsloten, ...
        Hoe komt het dat eglobalcentiral.nl prijzen kan geven die beduidend lager zijn dan kamera express, konijnenberg, camernu.nl?
        “Be yourself; everyone else is already taken.” – Oscar Wilde

        Comment


        • #34
          Re: Full frame mirrorless

          Oorspronkelijk geplaatst door grizze Bekijk bericht
          Hoe komt het dat eglobalcentiral.nl prijzen kan geven die beduidend lager zijn dan kamera express, konijnenberg, camernu.nl?
          Omdat EglobalCentral verzend vanuit China.
          Buiten mijn X-T1 komt al de rest van bij hen, nooit geen problemen gehad.
          Wel een beetje uit de doppen kijken want soms zijn even duur als hier ten lande.
          Je kunt ook de prijs van een product opvolgen, als die zakt in prijs krijg je een email.
          Het verschil kan soms erg beduidend zijn.
          Volgens mij hanteren ze "vraag & aanbod".
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #35
            Re: Full frame mirrorless

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Omdat EglobalCentral verzend vanuit China.
            En krijg je dan geen BTW en invoertaksen aangesmeerd ?

            Comment


            • #36
              Re: Full frame mirrorless

              Het hoeft niet per definitie uit China te komen..... het is paralel import wat ze bedrijven.

              ik zal zeggen, lees jun levering- en garatievoorwaarden eens door en bepaal zo of het je bekoort bij hen het spul af te nemen.

              Comment


              • #37
                Re: Full frame mirrorless

                Oorspronkelijk geplaatst door hobby_foto Bekijk bericht
                En krijg je dan geen BTW en invoertaksen aangesmeerd ?
                Neen. Ook vanalles daar gekocht.
                Canon 6D / Samyang 14/2.8 / Canon 28-135 IS USM / Sony A6400 / Sony 200-600 / Sony 16-50
                Mijn bird foto's en urbex foto's

                Comment


                • #38
                  Re: Full frame mirrorless

                  Ik betaalde enkel wat er online staat.
                  in2lapland, heb jij daar al iets gekocht?
                  Zo ja, wat waren je ondervindingen?
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Full frame mirrorless

                    Nee, ik heb mijn eigen huisleverancier(s) met +++ garantie.


                    Ben er ook nog 1 van de "oude stempel" ... dus www-informeren en dan naar de juiste fysieke huisleverancier.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Full frame mirrorless

                      Heb er ook al besteld gen geen problemen mee gehad en je kan er ook twee jaar garantie bij nemen
                      Als je goed kijkt dan kan je rap wat euro profijt doen, maar daar moet jij zelf over beslissen

                      Comment


                      • #41
                        Re: Full frame mirrorless

                        Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
                        Nee, ik heb mijn eigen huisleverancier(s) met +++ garantie.


                        Ben er ook nog 1 van de "oude stempel" ... dus www-informeren en dan naar de juiste fysieke huisleverancier.
                        Dus je kent EglobalCentral niet en toch zeg je dat het parallelle import is.
                        Volgens mij klets je maar uit je nek, sorry.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #42
                          Re: Full frame mirrorless

                          ik begrijp wel niet dat er geen invoerrechten/btw moet betaald worden. Ik heb al enkele keren in China besteld en ik kreeg telkens een rekening hiervoor van de transporteur, weliswaar met soms 6 maanden vertraging ....
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #43
                            Re: Full frame mirrorless

                            Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                            ik begrijp wel niet dat er geen invoerrechten/btw moet betaald worden. Ik heb al enkele keren in China besteld en ik kreeg telkens een rekening hiervoor van de transporteur, weliswaar met soms 6 maanden vertraging ....
                            Een citaat uit hun voorwaarden: "17.2 Na 3 maanden ontvangst van de goederen zal eGlobal Central niet aansprakelijk zijn voor de invoerrechten en de bijbehorende kosten"

                            Ik vraag me af waarom dat erin staat.

                            Comment


                            • #44
                              Re: Full frame mirrorless

                              Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht
                              ik begrijp wel niet dat er geen invoerrechten/btw moet betaald worden. Ik heb al enkele keren in China besteld en ik kreeg telkens een rekening hiervoor van de transporteur, weliswaar met soms 6 maanden vertraging ....
                              Ik vermoed dat ze via een of andere weg de producten in GB ingevoerd krijgen (- misschien via Hong Kong ? -) en van daar verder de EU in... Of het allemaal 100% correct via de douane passeert, daar kunnen we enkel maar naar raden.

                              Tot voor een paar jaar was er een gelijkaardige site (SimplyElectronics) waar ik ook wel eens een flitser besteld heb die normaal ruim €100 duurder had moeten zijn. Nooit iets van importheffing betaald.
                              Ondertussen is deze site wel al een tijdje opgedoekt.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X