Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Heeft iemand ervaring met de Sigma AF 135-400/4.5-5.6 APO Asf. of Canon 100-300 4.5-5.6 EF USM II Zoom lens? (of ervaring met andere vergelijkbare lenzen in dezelfde prijsklasse?)
Heeft iemand ervaring met de Sigma AF 135-400/4.5-5.6 APO Asf. of Canon 100-300 4.5-5.6 EF USM II Zoom lens? (of ervaring met andere vergelijkbare lenzen in dezelfde prijsklasse?)
Alvast bedankt!
Ik heb een Canon 100-300 USM te koop (wegens aanschaf Tokina 80-400) en ik kan zeggen dat die mooie foto's maakt: scherper dan de Tokina! Geen al te snelle AF (ondanks USM), maar voor de rest helemaal OK en voldoende compact (wel geen statiefaansluiting)...
Eén voorbeeld:
Is in uitstekende staat (mét bijhorende zonnekap) en mag weg tegen aannemelijk bod. lndien je geïnteresseerd bent: mail me...
Alvast bedankt!
Ik heb ook interesse voor die Sigma, Skitch & Motordigitaal hebben zo'n Sigma (doe es een search hier op forum om hun bevindingen te zien)
Ik meen dat de autofocus niet van de snelste is (hangt af waarvoor je de lens wilt gebruiken hé)...voor de rest lijkt me gewoon een "normaal" lenske voor die prijs....
De sigma vind ik voor €388 in Duitsland.
Bij **** is de prijs lichtjes gedaald, staat nu €439
Comment