Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Details Fuji S3pro uitgelekt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

    Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
    Canon is imo. zonder meer de marktleider en een beetje de stimulans voor andere merken om (poging tot) beter te doen en concurrentie te bieden. Een beetje zoals Intel en AMD. Gelukig dat er zulk een markt is, of zouden julie liever een markt hebben als deze van Microsoft waar zij alles dicteren.

    Iedere producent heeft wel een specialleke dat een andere niet direct heeft. Na enkele jaren hebben de andere dat ook en dan moeten ze iets andere zoeken om zich van de rest te onderscheiden.(Zie maar IS,VR, AS...)

    Als Canon het monopoly zou hebben, dan zou er waarschijnlijk zelfs geen 300D geweest zijn.

    Just my 2 (EURO)cents

    Hubert

    Beter zou ik het niet kunnen schrijven .

    Toen er alleen maar Belgacom was betaalde we ook veel meer dan nu om te telefoneren of te internetten . Moest een bijbaantje nemen om mijn rekeningen te betalen bij belgacom . Voor enkele uurtjes surfen .

    Door het openmaken van deze markt kunnen we nu dus hier wat op elkaar afgeven van dit is best ,neen dat van mij is beter zoals de kleine kindjes doen.

    Canon is beter voor diegene die canon gebruiken zekers , Ik heb een Fuji finepix s602z gehad , een pracht toestel heel gebruiksvriendelijk en voor de doorsnee amateur een zeer betaalbaar toestel. Nu heb ik een Canon eos 300d. Is dat beter dan een Nikon d70 zou het begot niet weten. Wat ik wel weet is dat die eos 300 meer dan 200 euro goedkoper had en ik voor dat zelfde geld nu een 70 - 300 lens heb kunnen bijkopen.
    Last edited by Henri; 23 september 2004, 14:33.
    Groetjes
    http://www.vehe.be

    Comment


    • #17
      Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

      dat de enen wat beter is dan de andere
      dat de enen wat duurder is dan de andere
      dat de enen wat meer toeters en bellen kan gebruiken dan den andere
      dat de enen voor nikon is en den....

      Het enige die mij voor de S3 doet kiezen is het volgende :
      Fuji = gebruiksvriendelijk
      Fuji = de enige DSLR die gebruik maakt van gewone baterijen ( voor mij zeer belangrijk, stond tijdens het verlof met 3 sets lege baterijen, gewoon efkens de superette binnen en terug vollenbak foto's trekken, dat moet je eens proberen met uw nikon of canon )
      Natuurlijk, als je maar 2 foto's trekt zal je dat niet tegen komen
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #18
        Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

        Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
        dat de enen wat beter is dan de andere
        dat de enen wat duurder is dan de andere
        dat de enen wat meer toeters en bellen kan gebruiken dan den andere
        dat de enen voor nikon is en den....

        Het enige die mij voor de S3 doet kiezen is het volgende :
        Fuji = gebruiksvriendelijk
        Fuji = de enige DSLR die gebruik maakt van gewone baterijen ( voor mij zeer belangrijk, stond tijdens het verlof met 3 sets lege baterijen, gewoon efkens de superette binnen en terug vollenbak foto's trekken, dat moet je eens proberen met uw nikon of canon )
        Natuurlijk, als je maar 2 foto's trekt zal je dat niet tegen komen
        Tja sorry dat ik het je moet zeggen maar je keuze wordt moeilijker hoor. De 20D met grip kan ook werken met standaardbatterijen.
        Gebruiksvriendelijk zijn ze nu toch wel allemaal zou ik zeggen. Maar dat is een persoonlijk iets.

        Comment


        • #19
          Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

          Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
          Het enige die mij voor de S3 doet kiezen is het volgende :
          Fuji = gebruiksvriendelijk
          Als ge a zegt moet ge ook b zeggen: wat is er zo gebruiksvriendelijk aan de Fuji (opmerking: dit is een neutrale vraag, niet een poging om het toestel af te breken - ben gewoon geïnteresseerd


          Fuji = de enige DSLR die gebruik maakt van gewone baterijen ( voor mij zeer belangrijk, stond tijdens het verlof met 3 sets lege baterijen, gewoon efkens de superette binnen en terug vollenbak foto's trekken, dat moet je eens proberen met uw nikon of canon )
          Fout: er zijn er nog twee andere (luisteren alle twee naar de naam ist ); en ja ik vind dat ook een voordeel....
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #20
            Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens
            Fuji = de enige DSLR die gebruik maakt van gewone baterijen ( voor mij zeer belangrijk, stond tijdens het verlof met 3 sets lege baterijen, gewoon efkens de superette binnen en terug vollenbak foto's trekken, dat moet je eens proberen met uw nikon of canon )
            Natuurlijk, als je maar 2 foto's trekt zal je dat niet tegen komen
            Dat vond ik met mijne S7000 ook een groot voordeel, omdat die spullen batterijen vreten. Maar met de D70, kunt ge met één lading een dikke 500 fotokes maken en een reserve batterij kost een €15 . Als ge dan met zo'n 2 (kleine) batterijsetjes op stap gaat en ge valt dan nog zonder jus, dan weet ik het ook niet meer .

            Groetjes
            Hubert
            Hubert

            Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

            Comment


            • #21
              Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

              Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
              Dat vond ik met mijne S7000 ook een groot voordeel, omdat die spullen batterijen vreten. Maar met de D70, kunt ge met één lading een dikke 500 fotokes maken en een reserve batterij kost een €15 . Als ge dan met zo'n 2 (kleine) batterijsetjes op stap gaat en ge valt dan nog zonder jus, dan weet ik het ook niet meer .

              Groetjes
              Hubert
              En wat doet ge op reis? Er zijn altijd situatie's bedenkbaar waar ge geen stroom hebt om batterijen op te laden...
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #22
                Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

                Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
                En wat doet ge op reis? Er zijn altijd situatie's bedenkbaar waar ge geen stroom hebt om batterijen op te laden...
                Op reis en op éne trip meer dan 1000 fotokes trekken? Kan misschien voorkomen maar dan koopt ge gewoon nog enkele batterijtjes bij. Voor de prijs hoeft ge het niet te laten. Trouwens een setjes van 4 goede Alkanines is niet veel goedkoper dan een batterij. Trouwens je kunnen in de D70 ook gewone batterijen steken(wel geen AA of AAA of iets dergelijke)
                ik spreek hier natuurlijk wel voor de D70. Kan dat niet zeggen voor canon's of andere.
                Kortweg: in dit geval is het batterijen argument van de Fuji geen argument.(IMO )
                Hubert

                Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

                Comment


                • #23
                  Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

                  een beetje off topic
                  wat een gezever hier, man man wat een miserie zijn er soms geen situaties denkbaar dat je geen batterijen kan kopen ook ? ( alle zeg, een klein winkeltje in de Gobi woestijn zal er wel zijn zeker
                  Last edited by Guest9; 23 september 2004, 15:56.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

                    Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                    een beetje off topic
                    wat een gezever hier, man man wat een miserie zijn er soms geen situaties denkbaar dat je geen batterijen kan kopen ook ? ( alle zeg, een klein winkeltje in de Gobi woestijn zal er wel zijn zeker
                    Om nog verder off-topic te verzeilen en om je vraag te beantwoorden:
                    ben in Ethiopië geweest en behalve Adis Abeba, moet je niet denken ook maar ergens batterijen te zullen kopen... Dus voor die mensen die denken er ooit eens naartoe te gaan (aanrader ): neem véél baterijen mee (of een analoog camerake)...
                    http://www.digifotofreak.nl

                    Comment


                    • #25
                      Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

                      dat wist ik ook hé je hebt meer kans aldaar een fiets met een dynamo tegen te komen ( gezien) dan een batterijtje.
                      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
                      Om nog verder off-topic te verzeilen en om je vraag te beantwoorden:
                      ben in Ethiopië geweest en behalve Adis Abeba, moet je niet denken ook maar ergens batterijen te zullen kopen... Dus voor die mensen die denken er ooit eens naartoe te gaan (aanrader ): neem véél baterijen mee (of een analoog camerake)...

                      Comment


                      • #26
                        Re: Details Fuji S3pro uitgelekt

                        Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                        je hebt meer kans aldaar een fiets met een dynamo tegen te komen dan een batterijtje.
                        Pas op: dan heb je al een rijke mens getroffen, hé...
                        http://www.digifotofreak.nl

                        Comment

                        Working...
                        X