Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Lukathi Bekijk bericht
    Dacht het al, vandaat mijn reactie !
    Volgens mij lees jij dingen verkeerd !?
    Heb zeker geen fotohandboek nodig ( hoop/dacht ik )

    Again, welke reply is er zo komisch n waarom !? ( wil altijd bijleren hee !)
    Groetjes
    Luc
    Jij hebt genoeg aan je zaklampje, Luc, jij hebt zeker geen handboek nodig!
    Ik zeg ook niet dat ik het beter weet, maar als iemand kinderlijke nonsens verkondigt, kan ik het
    niet laten die even vrolijk te doorprikken.

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe camera

      Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
      Jij hebt genoeg aan je zaklampje, Luc, jij hebt zeker geen handboek nodig!
      Ik zeg ook niet dat ik het beter weet, maar als iemand kinderlijke nonsens verkondigt, kan ik het
      niet laten die even vrolijk te doorprikken.
      Vraag je gewoon even om letterlijk te duiden, wat kinderlijke nonsens is en waarom ! ?

      Groetjes
      Luc
      Groetjes

      Lukathi

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe camera

        Een vriend van mij heeft een 7200 en een Nikon lens 16-85, 2.8. Hij maakt daar magnifieke foto's mee. Ruis valt volledig te corrigeren op 800 of 1200 ISO. Zelf heb ik FF maar D7200 is een zeer degelijke crop die ik kan aanbevelen.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe camera

          Dag allemaal,
          Ik ben de TS en heb over al de antwoorden die jullie me gegeven hebben nagedacht en me nog verder geïnformeerd.
          Na alles goed te hebben overwogen ben ik tot het besluit gekomen van toch een full frame toestel. Ik wil jullie dan ook laten weten dat ik nu de trotse bezitter ben van een Nikon D750 met een Tamron 24-70mm f2.8 G2 objectief. Ik moet zeggen dat dit een heel verschil van fotograferen is met mijn D3200. Ik ben dan ook superblij om deze beslissing genomen te hebben. Ik wil jullie allen nog eens hartelijk danken voor de reacties. ��

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwe camera

            succes met de nieuwe aanwinst
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwe camera

              Succes en heel veel plezier er mee. Mooie keuze, mooi bereik!

              Je kan terug sparen voor een ultra breedhoek, daar ga je met architectuur ook veel plezier aan beleven.

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwe camera

                Oorspronkelijk geplaatst door Johanuz Bekijk bericht
                Het lijkt me best dat de mensen die hier de lekker dure oplossingen voorstellen, samenleggen om de topicstarter te sponsoren.
                ... :-).
                Dat gevoel heb ik soms ook, maar het is hier een fotografieforum en men heeft niet graag dat je tegen de stroom in zwemt .

                Het nieuwe materiaal zal zeker zeer goed zijn, ik wens TS er veel plezier en goede foto's mee.

                Comment

                Working...
                X