Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon of Sony

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nikon of Sony

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Die Sony RX10 IV heb ik hoor en de kwaliteit is bij voldoende licht uitstekend maar die gaat ''maar'' tot 600 mm
    OK, wist ik niet. Voor mij hoeft meer dan 600mm eigenlijk niet. Voornaamste is de kwaliteit die die zoom aflevert. Meer bereik maar met bv. minder consistente kwaliteit bedank ik voor. Als die P1000 natuurlijk dezelfde beeldkwaliteit aflevert als de RX10's en zoeker, LCD, AF en dergelijke zijn ook OK, dan wordt het mogelijk wel het overwegen waard.
    Last edited by K-2; 13 augustus 2018, 21:13.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Re: Nikon of Sony

Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
      OK, wist ik niet. Voor mij hoeft meer dan 600mm eigenlijk niet. Voornaamste is de kwalitiet die die zoom aflevert. Meer bereik maar met bv. minder consistente kwaliteit bedank ik voor. Als die P1000 natuurlijk dezelfde beeldkwaliteit aflevert als de RX10's en zoeker, LCD, AF en dergelijke zijn ook OK, dan wordt het mogelijk wel het overwegen waard.
      RX10 heeft een 1" sensor en die P1000 een 1/2.3" sensor (een pak kleiner, mindere kwaliteit dus)

Comment

Aha, ok. Dan is dat voor mij geen optie...
        Last edited by Franciskine; 13 augustus 2018, 20:25.
        "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Working...
        X