Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SENSOR REINIGEN DEMO

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SENSOR REINIGEN DEMO

Ik kan dit filmpje niet zien, ik krijg volgende foutmelding van Windows Media player: Unable to download an appropriate decompressor.

eMJeke
    website

Comment

@eMJeke,

Beste je zit waarschijnlijk nog met een oude mediaplayer van Windows ==> je moet deze upgraden online naar versie 9 ( gratis )en media codex downloaden.
      Ofwel via microsoft.com ofwel via je webbrowser ==> extra ==> windows update ( indien je dat nog nooit deed houje dan vast er staan je een pak downloads te wachten en ik hoop in dat geval voor jou dat je ADSL of Kabel hebt.
      Indien dit niet het geval is maar je hebt een Firewall deze even nazien
      groetjes roland
      Last edited by Guest9; 20 september 2004, 15:35.

Comment

OK bedankt Roland!
        eMJeke
        website

Comment

Ik heb een vraagje: Weet iemand een adres die die spatels verkoopt?

De sensorswipe, klaar voor gebruik is op volgende site te bestellen:

http://www.pbase.com/image/15473243

Comment

zo ne goeien emme wij nog nie gehad!!!
            MERCI!!!!!!
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

Die uitleg komt juist op tijd . Na 8.000 foto's (mijn 300D wordt al bijna 1 jaar oud) zie ik op sommige foto's een vlekje, dus zal ik de sensor ook eens moeten reinigen. Voor ik naar Italie vertrok heb ik nooit foutjes gezien op mijn foto's dus moet er daar ergens wat stof ingewaaid zijn.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

Comment

@ Rover
                zonder iemand voor zijn schenen te willen schoppen wens ik toch te zeggen dat de pre-made sensorswipes niets waard zijn , de basis waarop de tissu geplooid is veel te klein en heeft onvoldoende weerstand.) en zijn verschrikkelijk duur, ook dit kan je lezen op deze site
                Last edited by Guest10; 20 september 2004, 18:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dolly
                  @ Rover
                  zonder iemand voor zijn schenen te willen schoppen wens ik toch te zeggen dat de pre-made sensorswipes niets waard zijn , de basis waarop de tissu geplooid is veel te klein en heeft onvoldoende weerstand.) en zijn verschrikkelijk duur, ook dit kan je lezen op deze site
                  De Pec*PAds zijn gemakkelijk bij ons gekende mannen te bekomen en de spatels ( die je zelf moet aanpassen zijn in de meeste winkels te koop...
                  Bij Colruyt, Dille & Camille, elke huishoudwinkel en niet te vergeten " Den Turk"

Comment

Zéker een goed initiatief...heb dus met bewondering naar de beelden gekeken...
                    Wat mij wél opvalt is het feit dat het "doekje" met een pincet omslachtig uit de verpakking wordt genomen maar dat men tenslotte toch het met de vingers moet gaan plooien...
                    Ben akkoord dat men zeker niet het "topje" moet gaan aanraken en men de "pats" stofvrij moet gaan bewaren maar het gedoe met het pincet is naar mijn mening wat overdreven??? Wordt deze methode van werken ook bij De Beukelaer toegepast of gaat men daar nog op een andere manier tewerk?

Vind het ook een beetje spijtig dat een "werkelijke "sensor niet wordt getoond...maar vast en zeker een goede leidraad...
                    Last edited by Aquarius; 20 september 2004, 20:50.
                    D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                    BD0290BE

Comment

hi Aquarius, als figurant van het filmpje wil ik je meedelen dat het voor mij ook de eerste keer was dat ik de handeling uitvoerde. Dit is misschien de reden dat het wat onhandig overkomt. Ten tweede is het bijna niet anders mogelijk dan de pecpad met een pincet te nemen daar de verpakking enkel open gesneden is met een gilette,met je vingers zou je er niet aan kunnen; zeker als je maar één velletje per keer wil nemen.
                      Wat De Beukelaer betreft daar zal je zelf eens moeten gaan zien...Wij zijn Canon gebruikers zodus kunnen wij het niet weten.
                      Wat de werkelijke sensor betreft: het is niet mogelijk dit te filmen daar de grootte van de kamer te klein is om er iets van te zien.
                      dank voor je begrip
                      Last edited by Guest10; 20 september 2004, 22:59. Reden: foutje geschreven

Comment

@ dolly

Juist daarom dat ik verwijs naar de site waar de spatels, die vergelijkbaar zijn met deze in het filmpje, te koop aangeboden worden. Klaar voor gebruik. dit wil zeggen: op de juiste breedte volgens cameratype + voorzien van doekje zodat je goed kan zien hoe die er rond moeten geplooid worden + opdruk "SENSORESWIPE" kwestie dat uw vrouw het kleinnood niet gebuikt om de potten en pannen mee te poetsen

Comment

********** en dolly
                          knap hoor!
                          Bedankt voor de demo, zeer leerrijk!
                          nog van dat.
                          jo

Comment

Waar demo online a.u.b.
                            toffe bende die BD's
                            [COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com

Comment

Kunnen ze bij bd dat filmke niet ergens zetten zodat wij het ook eens kunnen zien bv op de startpagina.
                              Groetjes
                              http://www.vehe.be

Comment

-Ik vind het erg spijtg,heb hem ook gemist
                                - Hoop dat het hier nog eens ergens zal te zien zijn !!!!
                                groetjes,

Comment

Working...
                                X