Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compactcamera met grote sensor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welke compactcamera met grote sensor

Als het een bridge mag zijn is de FZ1000 een no brainer. Je krijgt veel voor je euros.
    FZ1000 heeft een betere lens dan de FZ2000 die bovendien een pak duurder is.
    Ik heb er zelf eentje, naast mijn Fuji X-T2, voor de vakanties en ben hier uiterst tevreden mee.
    Vorig jaar naar Zuid-Afrika getrokken en hier vind je de foto's: https://www.flickr.com/photos/144735...57678727625853
    Alle deze foto's zijn in RAW geschoten en ontwikkeld in LR. Dit moet je een idee geven van wat mogelijk is met dit toestel.
    Straatfotograaf in Antwerpen

Comment

Re: Welke compactcamera met grote sensor

Wat de TZ100 betreft, ik heb er eentje en kan eigenlijk niet klagen over de kwaliteit van de lens of de camera. Is perfect voor huis-tuin-keuken en reisfotografie ;-). DSLR/mirrorless lenzen en dan zeker deze in de hogere prijsklasse zullen zeker beter zijn, maar voor een compact camera valt het goed mee. En dat is het enige waar ik over wil "klagen", zo'n compact camera als de TZ100 is eigenlijk wat te klein om stabiel in de hand te houden maar als ik licht wil reizen en geen kilo's aan camera en lenzen wil/kan meenemen is het een goede oplossing.

Comment

Working...
      X