Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

welke lens voor 10d

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: welke lens voor 10d

    met 5 min. ben ik tevreden hoor
    wat is u adres ik zal afkomen
    mvg 744@telenet.be
    ik breng mijn body wel mee

    Comment


    • #17
      Re: welke lens voor 10d

      kzal mee de moto komen lapino ik rij met een bmw ,
      mvg 744@telenet.be

      Comment


      • #18
        Re: welke lens voor 10d

        Bij deze een link naar een rap testfotootje (inclusief scheve horizon ), ISO 200, 1/60ste, f8, onprofessioneel uit de losse hand, bestand is ongev. 1,7 MB, komt van ongev. 3,3 MB maar een tweede keer opgeslaan als jpg omdat ik even een naam uit de foto wou verwijderen.



        mvg
        Last edited by scholl; 19 september 2004, 18:39.
        http://www.photofolio.be
        EOS 350D | 18-50 f/2.8 EX DG | 30 f/1.4 EX | EF 50 f/1.4 | EF 100 f/2 | Speedlite 430EX

        Comment


        • #19
          Re: welke lens voor 10d

          744 : ben tot maandagavond zeker niet thuis, logeer even bij mijn ma. ze ziet ons kindje niet zoveel en af en toe komen we dan voor paar dagen naar hier. zal je anders dinsdag even contacteren.
          Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

          Comment


          • #20
            Re: welke lens voor 10d

            ok maar opgepast die doe de nacht deze week ben maar wakker om 14.00 anders zat of zond eens
            mvg 744@telenet.be

            Comment


            • #21
              Re: welke lens voor 10d

              hehe, silly me, nu had ik gelezen

              "ok maar opgepast die doe de nacht deze week, ben maar wakker om 14.00, anders zat"

              dacht al meteen, amai, als die de nacht niet doet is ie zat... (ik lees in vervolg beter de héle zin )
              Gear list : Fujifilm X-T3 + 18-55/2.8-4 + 23/1.4 + 55-200 + 35/2 || Sony rx100m4 || Sony A7III + kitlens + Tamron 28-75/2.8 + fe55/1.8

              Comment


              • #22
                Sigma 18-50 EX DC?

                Scholl,

                Oorspronkelijk geplaatst door scholl
                Ik heb net de nieuwe sigma 18-50 f/2.8 EX ontvangen en de eerste indruk is zeer positief
                Mag ik vragen wat de gemiddelde prijs is voor die nieuwe Sigma lens? Ik heb een Canon 10D en ben nog op zoek naar een deftige maar betaalbare standaard zoom lens. Ik werk nu met de lenzen van mijn Canon EOS 300 kit, maar door de vergrotingsfactor van 1,6 heb ik geen standaard lens meer.

                Ringo
                Canon EOS 6D | Canon EF 17-40 f/4L USM

                Comment


                • #23
                  Re: welke lens voor 10d

                  Scholl,


                  Quote:
                  Originally Posted by scholl
                  Ik heb net de nieuwe sigma 18-50 f/2.8 EX ontvangen en de eerste indruk is zeer positief



                  Mag ik vragen wat de gemiddelde prijs is voor die nieuwe Sigma lens? Ik heb een Canon 10D en ben nog op zoek naar een deftige maar betaalbare standaard zoom lens. Ik werk nu met de lenzen van mijn Canon EOS 300 kit, maar door de vergrotingsfactor van 1,6 heb ik geen standaard lens meer.

                  Ringo
                  Ik heb ze omgerekend zo'n 460 Euro betaald, zeker 't geld waard!

                  mvg
                  http://www.photofolio.be
                  EOS 350D | 18-50 f/2.8 EX DG | 30 f/1.4 EX | EF 50 f/1.4 | EF 100 f/2 | Speedlite 430EX

                  Comment


                  • #24
                    Re: welke lens voor 10d

                    Als het je nog interesseert, mag je altijd de 28-135 IS USM bij mij komen testen.
                    Trouwens ik ben ook nog op zoek naar een groothoek, dus ik zou wel eens willen horen wat je allemaal vernomen hebt in je studie.

                    hesy.be
                    BD0319BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: welke lens voor 10d

                      heb nen 35 105 gevonden. is toch al iets om te beginnen
                      bedankt allemaal
                      mvg

                      Comment

                      Working...
                      X