Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Expert advies nodig - Fuji

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Expert advies nodig - Fuji

    Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
    En binnen 4 jaar zit je waarschijnlijk met hetzelfde probleem.

    Binnen een bepaalde kwaliteitsklasse kan je de vergelijkbare waarde tussen toestellen terugschroeven tot (om het met de woorden van Cancellara te zeggen) 0,000 000 000 05.
    Persoonlijk aanvoelen en specifieke eisen blijven uiteraard wél een verschil uitmaken. Laat dit nu net het probleem zijn waar jij mee te maken hebt. Maar dat wist je al zeker?

    Zelfs als morgen iedereen mirrorless werkt, zal je nog altijd goede fotos kunnen maken met een reflex. Misschien zelfs langer omdat uw batterijen langer meegaan
    Ja... maar ik fotografeer professioneel en dus denk je aan future proof investeringen. Als ik dan toch een nieuw toestel nodig heb, lijkt het me een goed idee om naar de technologie te gaan die in de toekomst de overhand zou gaan nemen. Ik denk dat dat mirrorless is. Ik zou namelijk ook een nieuwe lens of twee nodig hebben, en dan moet ik geen dure Canonlenzen gaan kopen als ik over een paar jaar verander.
    ______
    www.vue.photo

    Comment


    • #62
      Re: Expert advies nodig - Fuji

      Oorspronkelijk geplaatst door Vue.photo Bekijk bericht
      Ja... maar ik fotografeer professioneel en dus denk je aan future proof investeringen. Als ik dan toch een nieuw toestel nodig heb, lijkt het me een goed idee om naar de technologie te gaan die in de toekomst de overhand zou gaan nemen. Ik denk dat dat mirrorless is. Ik zou namelijk ook een nieuwe lens of twee nodig hebben, en dan moet ik geen dure Canonlenzen gaan kopen als ik over een paar jaar verander.
      Kijk, als het dan toch om de aankoop van een back-up camera gaat, dan koop je gewoon de Fuji die je wenst met 1 of 2 lenzen erbij.
      Dan kan je al proefondervindelijk uittesten of dit systeem je ligt en of het voldoet aan je eisen. Voldoet het...prima, dan investeer je verder in dit Fuji systeem. En als het om één of andere reden niet voldoet, verkoop je het en ga je verder met Canon.

      Of is dit te simpel bekeken?

      Comment


      • #63
        Re: Expert advies nodig - Fuji

        Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
        Kijk, als het dan toch om de aankoop van een back-up camera gaat, dan koop je gewoon de Fuji die je wenst met 1 of 2 lenzen erbij.
        Dan kan je al proefondervindelijk uittesten of dit systeem je ligt en of het voldoet aan je eisen. Voldoet het...prima, dan investeer je verder in dit Fuji systeem. En als het om één of andere reden niet voldoet, verkoop je het en ga je verder met Canon.

        Of is dit te simpel bekeken?
        Weet niet waar, de OT woonachtig is, maar bij Robyns in Sint Truiden kan je gerust een toestel met objectief lenen voor een korte periode, is ook een optie om het eens uit te testen in de omstandigheden dat het moet presteren !?

        Luc
        Groetjes

        Lukathi

        Comment

        Working...
        X