Een tijd geleden (3 jaar ongeveer) heb ik mijn Nikon D90 met een lenzen verkocht. Dit omwille van het minder gebruik ervan. Maaaaar .... ergens heb ik er toch spijt van dat deze weg is. Je kan de kwaliteit van zo'n toestel toch niet vergelijken met een iPhone. Al voldoet een iPhone voor dagelijkse fotografie perfect. Familiefoto's en betere beelden is toch lastig met een iPhone.
Dus ben ik terug op zoek naar een degelijke set. Eigenlijk zou ik terug kiezen voor een Nikon D90 - waarschijnlijk tweedehands - er staan diverse D90 toestellen op met weinig clicks. De Nikon D90 kende ik perfect en lag me heel goed in de hand.
Is dit een verstandige keuze? Of zijn er beter alternatieven ondertussen? Of momenteel geen geld meer investeren in een D90 (ouderdom)?
Dus ben ik terug op zoek naar een degelijke set. Eigenlijk zou ik terug kiezen voor een Nikon D90 - waarschijnlijk tweedehands - er staan diverse D90 toestellen op met weinig clicks. De Nikon D90 kende ik perfect en lag me heel goed in de hand.
Is dit een verstandige keuze? Of zijn er beter alternatieven ondertussen? Of momenteel geen geld meer investeren in een D90 (ouderdom)?
Comment