Ik zou graag weten of mijn objectieven van Nikon D60 kunnen vastgeklikt worden op een Nikon D500
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Objectieven van Nikon D60 compatibel met Nikon D500?
Collapse
X
-
-
-
Re: Objectieven van Nikon D60 compatibel met Nikon D500?
Als je de Sigma 24-105 mm f/4 Art bedoeld heb je zeker een goede lens in huis die het goed zal doen op de D500.
De 18-55 en 55-200 zijn echter beiden kitlenzen die ik persoonlijk zou verkopen en eventueel als je het budgetvriendelijk wil houden vervangen door een Nikkor 35mm f1.8.
Mvg Yves.What you see is what you get
Comment
-
De 35mm f1.8 is een schitterend lensje zeer geschikt voor bv. straatfotografie. Zelfs vol open is ze retescherp met een zeer deftige bokeh voor een lens in deze prijsklasse.
Je kan altijd eens Google raadplegen om wat afbeeldingen te zien geschoten met deze lens.
Mvg YvesWhat you see is what you get
Comment
-
Ik zou eerder kijken naar een Sigma 18-35 f1.8. met alleen een 24-105 en 35mm 1.8 ga je groothoek missen. En met de door mijn aangehaalde 18-35 zal een mooie combi zijn met de D500Waar een wil is, is een weg
---------------------------------
Comment
-
-
Bizarre adviezen hier. Ts vraagt naar compatibiliteit. Het antwoord geeft nikon zelf in de handleiding. Die kan je downloaden. Sigma natuurlijk niet .
ymmvDixitque Deus fiat lux et facta est lux.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johan57 Bekijk berichtIk zou graag weten of mijn objectieven van Nikon D60 kunnen vastgeklikt worden op een Nikon D500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk berichtZeker dat, D500 kan met zowat alle Nikon objectieven of objectieven met Nikon F vatting gebruikt worden.
Comment
Comment