Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon D2X — The high-end professional digital SLR camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nikon D2X — The high-end professional digital SLR camera

    Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
    Wat ik best weet, hoef je mij niet te vertellen. Dat weet ik al.
    En wat ik beter dadelijk zou doen, dat hoef je me ook niet te vertellen. Dat vertelt m'n vrouw me wel.
    Als uw vrouw op het forum zit mag ze dat vertellen ja.
    Last edited by Potske; 18 september 2004, 23:13.

    Comment


    • #32
      Re: Nikon D2X — The high-end professional digital SLR camera

      als een bepaalde topic bepaalde lezes niet interesseert , waarom er dan verder over blijven l'lullen'

      laat die topic dan voor de mensen die het wel op prijs stellen, er is tot hier toe nog niemand dood gegaan aan 'commerciele info', en aan het aantal lezers te zien is deze topic toch niet zo oninteressant

      dus lees wat je wil lezen , er wordt in andere topics toch ook enorm gezeverd, moet men die daarvoor allemaal boycotten

      waarom is men hier op dit forum de laatste tijd veel minder tollerant dan vroeger ? iedereen is hier toch om bij te leren , en ik denk dat de meeste hier wel kunnen uitmaken wat interessant/leerzaam is

      mark

      Comment


      • #33
        Re: Nikon D2X — The high-end professional digital SLR camera

        Oorspronkelijk geplaatst door Hombre
        Ik ga je niet zeggen wat jij ook beter kan doen, maar noem het een tip: contacteer een moderator via PM of mail als je opmerkingen hebt over een bepaalde post. Inclusief deze. Zo blijft BD gezellig
        Met zo'n gezellige reply kan het niet anders dan gezellig zijn op BD.De gezelligheid borrelt zo op als je de reply leest.

        Comment


        • #34
          Re: Nikon D2X — The high-end professional digital SLR camera

          Oorspronkelijk geplaatst door de stanne
          Met zo'n gezellige reply kan het niet anders dan gezellig zijn op BD.De gezelligheid borrelt zo op als je de reply leest.

          Comment

          Working...
          X