Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

*ist a winner...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: *ist a winner...

    Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
    ... en nog een tevreden klant!

    Ik zou kunnen zeggen dat niemand je niet verplicht mijn 'continue en gekleurde marketinggetoeter' te lezen, maar ik zal er me toe beperken te stellen dat ik er toch eentje op het dak heb gekregen...

    Wat me nog het meest verwondert is dat niemand inziet (of wil inzien) dat de introductie van de ist Ds een goede zaak is voor ons allemaal, en niet alleen voor mensen die er over denken eentje te kopen. Pentax had zich er toe beperkt kunnen hebben om een volledig uitgekleed model te introduceren tegen een agressieve prijs. Niets van. Integendeel zelfs, het krijgt zelfs features mee die in deze prijsklasse zelfs niet werden gedroomd.
    Daardoor worden Canon en Nikon verplicht te reageren wat alleen maar betere en goedkope toestellen zal opleveren...

    Komende van het bedrijf dat 5 jaar geleden dood werd verklaard is dat een opsteker...

    O ja! 'Zeg, speel eens de bal en niet de man!', had in jouw geval ook voldoende antwoord kunnen geweest zijn...

    Probeer ze maar eens te krijgen ! Zelfs de reeds bestaande Pentax * ist D met een Testresultaat 85,27 punten van 100 is haast nergens te verkrijgen.
    En probeer dan maar eens de bijbehorende lenzen te krijgen. En een winkelier die zich daarin gaat specialiceren en alle verkrijgbare lenzen op voorraad heeft en merken met Pentax vatting op voorraad heeft krijgt het deksel op z'n neus. Want betrokken winkelier krijgt dan van de klant een lijstje met prijzen van internetwinkels of winkels die bestelloketje spelen, met de opmerking dat hij het wel wil kopen maar dat het prijsverschil te groot is.

    Dit verschijnsel kunnen de winkeliers bij merken die genoeg volume hebben zoals Canon wel permiteren. Want van de tien kopers die er zijn wil niet iedereen naar het buitenland of op internet of bij een bestelloket kopen.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #17
      Re: *ist a winner...

      Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
      Dat zegden ze ook over de D70 toen hij geïntroduceerd werd, maar zes maanden later weten we dat de D70 de verkoop van de 300D zo goed als gecannibaliseerd heeft...

      Maar we weten allemaal dat jij gaat voor het 'embossed logo', hé, Kev?
      Ik lees nogal over een "Embossed logo" kan iemand mij uitleggen wat dat is?

      Leo
      Pentax K10D

      Comment


      • #18
        Re: *ist a winner...

        Oorspronkelijk geplaatst door leoverhagen
        Ik lees nogal over een "Embossed logo" kan iemand mij uitleggen wat dat is?

        Leo
        Dat is de grootste doorbraak op het gebied van digitale fotografie in het jaar 2004. Wordt nog jaren over naverteld.

        De nieuwe Canon 20D heeft nu een gegraveerd logo.

        Lees alles over deze spectaculaire vernieuwing hier:



        Jan.

        Comment


        • #19
          Re: *ist a winner...

          Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
          Dat is de grootste doorbraak op het gebied van digitale fotografie in het jaar 2004. Wordt nog jaren over naverteld.

          De nieuwe Canon 20D heeft nu een gegraveerd logo.

          Lees alles over deze spectaculaire vernieuwing hier:



          Jan.

          Ja sorry,
          maar als ze een camera uitbrengen met 15 (of zo) verbeteringen en als je dan leest dat één van die verbeteringen een ietske anders gevormd logo is, dan kun je mij wel op mijn paard krijgen ja...
          Zeker als dat komt van hét grootste marketingbedrijf aller tijden...
          http://www.digifotofreak.nl

          Comment


          • #20
            Re: *ist a winner...

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
            Probeer ze maar eens te krijgen ! Zelfs de reeds bestaande Pentax * ist D met een Testresultaat 85,27 punten van 100 is haast nergens te verkrijgen.
            En probeer dan maar eens de bijbehorende lenzen te krijgen. En een winkelier die zich daarin gaat specialiceren en alle verkrijgbare lenzen op voorraad heeft en merken met Pentax vatting op voorraad heeft krijgt het deksel op z'n neus. Want betrokken winkelier krijgt dan van de klant een lijstje met prijzen van internetwinkels of winkels die bestelloketje spelen, met de opmerking dat hij het wel wil kopen maar dat het prijsverschil te groot is.

            Dit verschijnsel kunnen de winkeliers bij merken die genoeg volume hebben zoals Canon wel permiteren. Want van de tien kopers die er zijn wil niet iedereen naar het buitenland of op internet of bij een bestelloket kopen.
            Otto,
            volgens mij zal de istDs voldoende omzet halen om het er op te wagen.
            In elk geval, als ik hem tegenkom op jouw website (en de prijs is interessant!) dan kun je een bestellinkske verwachten van mijnentwege...
            http://www.digifotofreak.nl

            Comment


            • #21
              Re: *ist a winner...

              Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto
              Otto,
              volgens mij zal de istDs voldoende omzet halen om het er op te wagen.
              In elk geval, als ik hem tegenkom op jouw website (en de prijs is interessant!) dan kun je een bestellinkske verwachten van mijnentwege...
              Otto,
              ben net naar je website geweest en zie daar de DA 18-55 staan voor de ronde prijs van 598€!!
              En dat voor een lens die een introductieprijs van 20k Yen meekreeg.
              'k Wist niet dat de Yen zoveel gerevalueerd was!

              Sorry, zunne, maar dan zal ik toch ook ff elders kijken...

              [Edit]De prijs van de istDs lijkt me wel OK...[/Edit]
              Last edited by MarcFoto; 16 september 2004, 00:25.
              http://www.digifotofreak.nl

              Comment


              • #22
                Re: *ist a winner...

                Ik ben nog in de 'leerfase' met mijn Ist D, maar ik ben al heel tevreden van de resultaten die ik behaalde met mijn nieuwe aanwinst.
                Had ik moeten wachten op de S? Is de baby al te koop? Hij staat wel op de site van Otto Knap, voor 899 eurootjes (maar niet in stock), ook bij Koch (http://www.fotokoch.org/digifoto/18845.shtml) en daar staat duidelijk bij dat het inclusief de 18-55 lens is. Maar de Ist D staat daar veel duurder... waarom dan dat prijsverschil?

                sorry jongens, ik ben weg, verder oefenen met mijne Pentax
                When I'm not here, I'm out of focus.

                Pentax K10D en Pentax *ist D

                Comment

                Working...
                X