Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby Pentax Ist. D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Baby Pentax Ist. D

    Oorspronkelijk geplaatst door erwin
    Ik ben eens aan het rond kijken geweest en heb gezien dat op de vorige ist wel een batterijgrip kon ondergezet worden. Van het nieuwe model lees of vind ik niks ! Iemand die al wel daar iets over gelezen heeft . Toont toch een beetje macho- achtiger hé

    Erwin
    Is officieel nog niks van geweten, maar mijne kleine teen zegt mij dat Pentax met een batterijgrip zal uitkomen...
    http://www.digifotofreak.nl

    Comment


    • #17
      Re: Baby Pentax Ist. D

      Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
      Ja Marc maar dat is dan ook het verschil tussen een kwaliteitsmerk en een brolmerk he
      Ja maar helemaal brolmerk is Canon nu ook weer niet.

      Of snap ik iets niet ?

      Comment


      • #18
        Re: Baby Pentax Ist. D

        Euh nu snap ik het ook weer niet helmaal meer.

        Maar canon lijkt mij toch echt een brolmerk uiteindelijk. Wie heeft er nu eenmaal zo van die witte produkt lenzen. Dat rood biesje erop verbergt het witte produkt toch echt niet hoor.

        Comment


        • #19
          Re: Baby Pentax Ist. D

          Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar
          Euh nu snap ik het ook weer niet helmaal meer.

          Maar canon lijkt mij toch echt een brolmerk uiteindelijk. Wie heeft er nu eenmaal zo van die witte produkt lenzen. Dat rood biesje erop verbergt het witte produkt toch echt niet hoor.
          Laten we niet langer een risico nemen. Ik stel voor dat we al onze Canons in de vuilbak kieperen en massaal de nieuwe Nikon bestellen die overmorgen zal aangekondigd worden.

          Jan_D2X.

          Comment


          • #20
            Re: Baby Pentax Ist. D

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
            Laten we niet langer een risico nemen. Ik stel voor dat we al onze Canons in de vuilbak kieperen en massaal de nieuwe Nikon bestellen die overmorgen zal aangekondigd worden.

            Jan_D2X.
            Ik stel mijn vuilbak ter beschikking Ik wil zelfs de ingang betalen op het containerpark om ze kwijt te raken
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #21
              Re: Baby Pentax Ist. D

              ik wil zelfs alle witte producten aan de ingang zwart spuiten, dan schitteren ze zo niet als ik ze mee neem voor mijn ventje

              Comment


              • #22
                Re: Baby Pentax Ist. D

                Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D
                Laten we niet langer een risico nemen. Ik stel voor dat we al onze Canons in de vuilbak kieperen en massaal de nieuwe Nikon bestellen die overmorgen zal aangekondigd worden.

                Jan_D2X.
                Eerste Nikon specificaties:

                Expert news, reviews and videos of the latest digital cameras, lenses, accessories, and phones. Get answers to your questions in our photography forums.

                Comment

                Working...
                X