Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Panasonic FZ1000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Panasonic FZ1000

    Het is dan toch een tweedehands panasonic fz1000 geworden. 450 euro met tas en UV filter erbij en nog 1,5 jaar garantie en dat alles vlak achter m'n hoek. Dat was toch te mooi om te laten liggen.

    Toestel ter plekke zo grondig mogelijk getest en geen mankementen of problemen opgemerkt, dus sinds 2 dagen ben ik ook de trotse eigenaar van een fz1000.

    Nu maar eens eerst zorgen dat ik wat wegwijs geraak in het toestel want heb de indruk dat hij toch heel wat meer functies heeft dan m'n sony a57 en een overstap van merk gaat toch een beetje gepaard met starten van nul, heb ik 't gevoel.

    Maar goed, van zodra ik wat tijd kan vrijmaken wet ik dus wat gedaan.

    Kristof

    Comment


    • #32
      Re: Panasonic FZ1000

      Proficiat met je aankoop je zal er geen spijt van hebben...het is een toptoestel waar ik al een paar jaar geniet van heb
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #33
        Re: Panasonic FZ1000

        Hi, de kogel is door de kerk en ga toch maar voor de FZ2000 gaan.
        Echter momenteel bij Amazon.de niet leverbaar, wacht op mail waneer deze kan geleverd worden.

        Vraagje:
        Is het noodzakelijk om een UV-filter bij te kopen, al dan niet als lens bescherming?
        Onlangs werd op het forum een vraag gesteld betreffende de volgende SD kaart: Samsung EVO Plus 128GB micro SD geheugenkaart 100MB/s
        De 64GB versie heeft een R/W 100/60 MB/s, is deze schrijfsnelheid van 60 MB/s voldoende of maakt dat verschil weinig uit.

        Comment


        • #34
          Re: Panasonic FZ1000

          Feitelijk zal ik geen SD - en al helemaal geen micro - van "Samsung" voor de werkelijke digitale toestellen gebruiken. (gebruik van adapters wat dit betreft kan tegen werken in de breedste zin des woords)

          Comment

          Working...
          X