Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trouwreportage

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Trouwreportage

Proficiat Dirk! Het jonge koppel zal zeker meer dan tevreden zijn met de mooie herinneringen!
    Jouw (en ook mijn) D7200, een echte "amateurcamera", is een meer dan verdienstelijk hulpmiddel om de fotograaf
    toe te laten zijn zeg te doen met beelden. En de "invulflits" (net als mijn ouwe SB600) blijft een krak van een flits,
    prachtig gebruikt om bruid en bruidegom heel natuurlijk weer te geven in de scherpe herfstzon.
    Vaak heb ik al beelden gezien van trouwpartijen, voorzien van veel "geblaat", en gerinkel met "blingblingtoestellen" (en vooral ook duur).
    Maar gevoel of empathie ontbrak meestal, en dat is uiteindelijk het enige belangrijke voor het koppel, als ze later hun album
    nog eens bekijken.
    Hier zie je dat het koppel de belangrijkste personen zijn die dag, en niet de fotograaf :-).

groeten

Comment

Heb je mijn pagina bekeken 🤔
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

Natuurlijk, daarom ben ik zo positief!
        Zoals ik zei: fotografie is geen alleenrecht voor eigenaars van hele dure toestellen!
        Als je sommige forumleden moet geloven, mogen wij geen foto's nemen van een trouwpartij,
        wij amateurs kennen daar eigenlijk niks van.... :-)

Comment

Bedankt voor de positiviteit ja ik heb mijn best gedaan met de middelen en kennis die ik bezit en de mensen waren zeer tevreden!
          En dat is uiteindelijk wat van belang is..

Grtz

Templar
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

Comment

En, heb je er zelf ook plezier aan beleefd? Aan je foto's te zien, denk ik van wel : leuk, plezant, vol variatie en geen stijve bedoening...
            Proficiat!
            Ps. Ben het volkomen eens met wat Johanuz hierboven schrijft...

grt de Gerre

Comment

Ja ik moet toegeven dat ik behoorlijk wat stress had die dag...maar ik heb gewoon gedacht bijmezelf go with the flow en me uiteindelijk goed geamuseerd!

Bedankt voor de reactie

Grtz

Templar

Comment

Working...
              X