Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb de voorloper daarvan (Tokina ATX Pro 28-70/2.6-2.8).
Het grote voordeel:
Superscherp (een van de scherpste zooms ooit gemaakt)
Het enige nadeel:
Zwaar, maar aangezien de SV versie van plastic is (in tegenstelling tot de mijne, die is van metaal), zou dit wel eens geen probleem kunnen zijn.
Ik heb net zoals StevenVW de voorloper. Voor een heel zacht prijsje gevonden op ebay en sindsdien niet meer van de cam afgeweest
Deze lens is haarscherp, redelijk snelle AF,...de SV versie schijnt iets softer te zijn. Al mijn modelfoto's zijn met deze lens gemaakt, en ik vrees dat ik in een zwart gat val moest deze lens het ooit begeven. Ik kan ze echter dan wel nog gebruiken als voorhamer
Comment